Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - savner du mannen etter en uke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Savner du din mann etter en ukes fravær?
Ja, det kjennes skikkelig godt og jeg liker det slettes ikke 62 29,81%
Ja...til en viss grad, men jeg overlever fint 94 45,19%
Nei, det ville være å ta hardt i. Jeg savner han ikke. 19 9,13%
Nei, overhodet ikke. Jeg syns egentiden er deilig 25 12,02%
Jeg har ingen mann/er mann 8 3,85%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 23:00   #101
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - savner du mannen etter en uke?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For øvrig skjønner jeg ikke helt hvorfor denne tråden er gjort kjønnsspesifikk. Kan ikke menn savne kona like mye som kvinner savner mannen? Eller partneren av samme kjønn, for den del.

:rir en annens kjepphest:

Fordi det var det jeg lurte på.

Gammel 31-08-09, 23:39   #102
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg savner ham etter bare en helg og. Merker at telefonen går mer og mer varm etter som dagene går.

Gammel 31-08-09, 23:51   #103
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ei uke er for kort tid til at det blir skikkelig savn etter han spesifikt. Kan kjenne savn etter praktisk medhjelper, men savn etter gubben kjenner jeg vel først når vi bikker 14 dager eller så.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:22   #104
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg ser at det er flere som ville savnet mannen sin (sin beste venn og elsker som noen sa....) dersom han var borte i en ukes tid.

Gjør du?
Savner han indelig? Feller en tåre og syns litt synd på deg selv som er uten kjæresten i en-to uker?

Jeg snakker ikke om det å være alene med unger og alt arbeidet, men om du savner HAN og det dere har sammen.

Ja, jeg savner han når han er bortreist og håper han savner meg også. Jeg savner han ikke så jeg sitter her oppløst i tårer, mer så jeg gleder meg til å se han igjen.

Syns ikke synd på meg selv, selv om han ikke er her og har det fint selv om han er bortreist.

Tror det bare er sunt for forholdet å være litt fra hverandre.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:19   #105
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Er det forresten ufint å innrømme at man savner det å få muligheten til å savne sin kjære?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:21   #106
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja, det kjennes skikkelig godt og jeg liker det slettes ikke.

Nå har det vel skjedd en gang på 14 år, så jeg er vel ikke best egnet til å svare på spm.

Gammel 01-09-09, 23:56   #107
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Er det forresten ufint å innrømme at man savner det å få muligheten til å savne sin kjære?

Nei, hvorfor skulle det være ufint? Det er da bare sunt å være fra hverandre så lenge at en rekker å savne hverandre, innimellom.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:08   #108
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg savner han hvis han er bortreist.
Det er enklere å være borte selv (sammen med barna). Da har jeg mye annet å tenke på.

Jeg savnet han mer da vi ikke hadde barn enn nå. Da blir det mest når de har lagt seg.

Sist redigert av Dronningen : 02-09-09 kl 09:29.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:10   #109
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner mannen etter en dag. Faktisk så savner jeg ham etter å ha vært alene med ansvaret bare en kveld.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:12   #110
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det er ikke ufint. Man har bare godt av litt avstand, tror jeg.

Jeg er jo så vant til dette med avstand, og jeg er vel der at tanken på å få han hjem i en A4 jobb nesten skremmer meg... Gå her sammen hele tiden liksom. Hadde endt med skilsmisse det tror jeg

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 13:15   #111
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner han etter en dag. Vi har det godt sammen og har ikke alltid hatt det, så jeg setter utrolig pris på den fantastiske mannen han er og det fine vi har.

Gammel 02-09-09, 13:20   #112
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ja, men jeg overlever fint altså.

Gammel 02-09-09, 13:22   #113
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det ville være å ta hardt i. Jeg savner han ikke.

Men jeg ligger egentlig midt i mellom denne og den med at egentid er deilig.
Jeg savner han ikke spesielt etter en uke, siden jeg er vandt med at han er borte i perioder (med varierende lengder), når vi kommer opp i 3-4 uker derimot savner jeg han. (Derimot å savne litt hjelp i heimen det gjør jeg etter en dag, men det går seg til det også merkelig nok.) Forøvrig savner jeg ikke ungene heller så mye, selvfølgelig savner jeg de, men klarer meg fint uten, jeg liker egentid.

Også synes jeg det er godt å kjenne på savnet innimellom,
da blir det så utrolig godt og koselig når vi er samlet igjen.

Gammel 02-09-09, 13:29   #114
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg er jo så vant til dette med avstand, og jeg er vel der at tanken på å få han hjem i en A4 jobb nesten skremmer meg... Gå her sammen hele tiden liksom. Hadde endt med skilsmisse det tror jeg

Vi har gått fra mye reising til litt mer A4 jobb og det tok noen måneder med tillvenning før vi fant oss til rette. Og vi har vel begge innsett at litt reising må vi ha ellers kan det bli litt amper stemning til tider. Så altså, alenetid er veldig viktig i vårt forhold.

Gammel 02-09-09, 19:04   #115
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Det kjenens godt ut å savne mannen min, og jeg liker slettes ikke å være avskilt fra han en uke Men så er det jo så deilig når vi møtes igjen at det er verdt å kjenne på savnet.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.