|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Oh jul med din glede - my ass!Når vi endelig har tid og mange har fri så blir det kanskje ikke slik vi har planlagt? Kanskje vi legger forventingene for høyt? Man har jobbet mye frem til jul, og man gleder seg til rolige dager, så blir de kanskje stikk motsatt? Hver alder har sin sjarm. Når ungene blir store så kan vi heldigvis le av hvor travelt vi hadde det, håper jeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oh jul med din glede - my ass!Men han er 1.5-2 år år og våkner 7-8-9 ganger om natta og sier au, selv om han sovner greit for kvelden? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Oh jul med din glede - my ass!
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Oh jul med din glede - my ass!De som har refluks som er plagsom på natta sliter forresten ofte lenge med dette. Det er fordi legene ikke ser etter refluks når sprutbrekningene mangler - de kommer ikke på det. |
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Oh jul med din glede - my ass!Min mellomste våknet 8-10 ganger pr natt da hun var på den alderen. Vi løste det med å ta henne med inn i vår seng. Da sov hun bedre og vi slapp å stå opp hver gang hun våknet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Ja, vi gjør også det innimellom. Men han roer seg ikke helt liksom, og vi sover liksom dårlig alle 3.
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Madrass ved ektesengen kan være en løsning. Den ene i dobbelsengen med P, den andre på madrass på gulvet.( Venninnen min har levd slik i 11 år, hun har 3 nattevåkere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Litt av problemet er at jeg med min rygg/nakke/hode-problematikk gjør at jeg har litt behov for å sove "rett". Altså i min egen seng, i den stilling som er best. Og det fungerer dårlig på madrass, og/eller med Peder i senga. Men vi tok han i senga i natt. Jeg ga opp å gå frem og tilbake. Det går jo greit, men han vil jo helst ligge oppå/inntil meg, og da ligger jeg ikke så godt. Så hadde intens hodepine i morges.
|
![]() |
|
|