|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ok å kjefte på sutrete barn (eller foreldrene) på restaurant/kafe?
Det mente jeg ikke heller. Personlig hadde jeg heller bestilt take-away enn å gå på restaurant med sutrete toåring, det går jo an selv om man bor på hotell eller om man nettopp har flyttet. Ikke bare av tanke på de andre gjestene, men like mye fordi restaurantbesøket ikke ville blitt særlig hyggelig, verken for ungen elller for den øvrige familien.
Det kan tenkes, men hadde toåringen blitt veldig sutrete og til stor sjenanse for de andre gjestene, ville jeg tatt han med hjem igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Ok å kjefte på sutrete barn (eller foreldrene) på restaurant/kafe?Jeg ergrer meg ikke over barn på fly. Men jeg kunne aldri tenkt meg å fly business med ungene mine, enkelt og greit fordi jeg vet at jeg ikke hadde kost meg en plass men hatt skuldrene under haka mens jeg passet på at mine egne unger laget minst mulig lyd. Med tanke på hvor himla mye man betaler for de plassene, og med tanke på at mange som velger det er på jobbreise og trenger søvnen før de skal rett på jobb, så hadde jeg aldri hatt samvittighet til å sitte der med en unge som kanskje slo seg vrang. For da kan man jo ikke akkurat ta ungen med bak og plage de som sitter der heller.
![]() |
#104 |
maler
|
![]() Sv: Ok å kjefte på sutrete barn (eller foreldrene) på restaurant/kafe?Det hender jeg ønsker meg til et hjørne uten buisness-folk når jeg reiser med småbarn. For disse med pen dressjakke og koffert/bærbar pc er ofte litt mer enn middels lite tolerante selv om barnet ikke lager mye lyd. Det holder ofte i grunnen at det _er_ der før de ser veldig brydd ut.
![]() |
#105 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ok å kjefte på sutrete barn (eller foreldrene) på restaurant/kafe?
Jeg hadde spist ferdig først.
![]() |
|
|