Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du mange fra FP i RL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 13:25   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjenner du mange fra FP i RL?

Etter å ha lest en del tråder, finner jeg at det synes å være mange som kjenner hverandre godt. Kanskje fordi man har tilbrakt mange år i VL sammen? Eller kjenner dere andre på FP i RL, og kom da RL-bekjentskapet før eller etter FP-kjennskapet? Det virker som om mange har en historie, på en måte..

Jeg har selv vært aktiv noen år tidligere på et annet forum, og følte nok der inne at jeg "kjente" mange, selv om det bare var i VL. Så jeg tror slike VL-bekjentskaper også kan skape slik intern tone som synes å bunne i langvarig bekjentskap. Her inne er det enkelte jeg nok føler at jeg kjenner bedre enn andre, fremdeles bare i VL, men fordi de har vært i samme nettverden som meg lenge. Jeg har møtt VL-bekjentskaper i RL, men ikke mange, og ikke fordi det var planlagt, mer fordi jeg kjente igjen barna eller personene ut fra andre ting...

Jeg aner ikke om noen kjenner igjen meg i RL om de hadde truffet meg, jeg vet heller ikke om noen jeg kjenner er på FP uten at jeg vet det?

(FP-foreldreportalen, RL- real life, VL-virtual life)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.