|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iDet er forøvrig ikke syv menn. Det er fire. Hvorav to gikk for å hente jentene. |
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen i
(sletter den og satser på at vi roer oss litt ned i løpet av natten) Sist redigert av Juste : 17-08-10 kl 00:18. Årsak: Ikke noe vits og diskutere akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Jepp. |
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iDette minner litt om argumentasjonen som kommer når en mann "klikker" (som de kaller det) i skikkelig iltre barneforedlingssaker og kidnapper barna, tar gisler i en barnehage eller dreper mora. Da er det alltid en eller annen som sier "Jah, SE! Sånn går det når Samfunnet er så urettferdige mot menn i barnefordelingssaker - ikke rart han klikket!", mens jeg tenker "Ikke rart hun sloss med nebb og klør mot at barnefaren skulle ha samvær - mannen er jo åpenbart klik kokos!!"
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Nettopp.
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iJeg skjønner godt at jussen og utfallet i denne saken er interessant, med tanke på det dårlige rettsvernet barn har hos samværsforeldre.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iDet koker ned til det juridisk sett vel og merke. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iJeg så den nok, Juste. Men du er min venn. Det sier seg selv at du ikke er dum da vøtt. |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iKan jeg bare slenge inn et generelt forbehold om fakta her også gjelder det overalt? Ja? |
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Jeg vil jo tro de alikevel var utenfor huset? Det vet jeg selvfølgelig ikke.
Jeg er ikke noe fan av borgervern uansett hvordan man ser på det. Jeg kan forstå at folk handler i affekt, men en slik handling som er skissert her virker jo mer planlagt enn jeg ville ha definert som en impulshandling.
Jeg synes det er veldig hyggelig med "nye fjes" her inne, og Lille Meg, diskuterer jo både saklig og bra.
Enig.
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Jeg skrev om folk som kommer med inside-info. Så vidt jeg har fått med meg har ikke Lille Meg gjort det, hun/han er heller ikke et nytt medlem.
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Det gjør jo folk som ikke er nye også. Vi har tidligere diskutert saker her inne som brukere har inside-innformasjon på.
Er h*n ikke ny? Da har bare jeg ikke merket meg h*n før. Sorry.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 17-08-10 kl 00:42. Årsak: med -> meg |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Populærkulturjunkie
|
H*n har vel ikke postet noe før i denne tråden men vært medlem en stund ja. I motsetning til et par andre som hev seg med i tråden og så fort forsvant igjen til tross for at de hadde masse inside info om saken |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iMen uamsett. |
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iFor ordens skyld er dette et viktig spørsmål. Dette er faktisk ikke så uvanlig. |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iMen fremfor å kritisere det de valgte å gjøre - hva skulle de gjort da? Hva skal man gjøre om man opplever at noen tar barnet ditt og politiet ikke vil hjelpe? |
|
|
|
#20 |
|
Populærkulturjunkie
|
Tja i dette spesifikke tilfellet så kunne de vel greit tatt med seg jentene uten og bryte seg inn midt på natten og banke opp faren. På generell basis trengs det nok en lovendring. |
|
|
|
![]() |
|
|