Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 22:31   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 35
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Så dumt - det vitner jo om at Jeanett har forstått at det hun skrev var dumt og at hun har lært. Burde hun ikke fått en positiv forsterker for å gjøre slikt?

Er det slettinga du referer til? Har du lest de neste innleggene hennes, eller? Jeg synes det virker mer som om hun er meget godt fornøyd med å ha tigget seg til tilgang, men så er det best å slette før noen kommer på å prikke rødt.

Gammel 07-12-10, 22:37   #2
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Er det slettinga du referer til? Har du lest de neste innleggene hennes, eller? Jeg synes det virker mer som om hun er meget godt fornøyd med å ha tigget seg til tilgang, men så er det best å slette før noen kommer på å prikke rødt.

Det var ikke sånn ment! Ja jeg ble glad, jeg manglet 2 prikker så jeg ble jo fornøyd da jeg fikk de, men hadde jeg vist det skulle bli slik oppstyr av det så hadde jeg latt være. Jeg trudde ikke at det var så ille som det blir presistert. Jeg tenkte kunn på markedsplassen IKKE noen av de andre stedene man kunne få tilgang til. Når det er sagt så skjønner jeg jo å hive seg på denne tråden var dumt. Derfor slettet jeg det jeg skrev, ikke for å lure noe.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 07:58   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Tjaaaa! Jeg forstår hva du skriver, Heiko, men samtidig så tenker jeg at dette med prikking eller ei er ikke bare-bare. Det er ikke tilfeldig hvem man får prikker fra. For eksempel syns jeg jo det er interessant at jeg har fått rødprikk for samme innlegg fra flere som tydeligvis står på hverandres venneliste. Det skal ikke mye statisk elektrisitet i hjernen til for å forstå at venner også grønnprikker hverandre.

Nå kan man selvsagt si at disse som rød- og grønnprikker i flokk bare er veldig like mennesker som tilfeldigvis har de samme meningene, men jeg tenker nå mitt.

Forøvrig er jeg overrasket over dette "elite"-stemplet jeg ser noen snakker om. For da jeg først begynte å lese og skrive litt her på forumet, så ble jeg overrasket over at så utrolig mange av dere med både lyse- og mørkegrønne prikker slett ikke skrev så fantastiske innlegg. (For ikke å snakke om de haugene av helt fantastiske innlegg som jeg har skrevet, og som ikke har blitt grønnprikket av en eneste en. )

Står på venneliste?

Er vi i gang med nok en konspirasjonsteori her om hvem som er Elite Inneforstått og Med I Den Der Gjengen Som Ingen Greier å Definere?

Jeg har rødprikket deg mer enn noen annen bruker og det er ikke fordi jeg er noens venn (enda jeg er venn med noen også) men rett og slett fordi du kom med et par greier som jeg var imponert over hvor på bærtur de var. Andre ting du har skrevet har vært helt flott.

At det er flere som åpenbart reagerer likt på deg er nok ikke fordi det er en konspirasjon hvor du har fått fokus. Det er nok mer det at det er flere som mener det samme.

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Historieforfalskning!! Historieforfalskning!! Det var JEG som rødprikket deg for noe i en tråd, og så hevnprikket DU meg for å eie en Cortina (siden du tydeligvis ikke fant noe bedre argument for at jeg trengte en rød. ).

Altså, jeg vet jeg har rett, for jeg startet jo en helt egen hevnprikkingstråd etterpå.

Rett skal være rett, altså.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ht=hevnprikker

Ja, fader - sånn var det ja. Stemmer det. Jeg fikk den søteste rødprikken ever med frykt om hevn - og da måtte jeg jo nesten hevnprikke syntes jeg.

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:34   #4
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg er herved blitt rødprikker. Og nei, du klarte ikke lure deg unna ved å slette innlegget, Jeanett.

Jeg prøvde absolutt ikke å lure meg unna noe som helst, jeg bare innså at innlegget var lite gjennomtenkt så jeg valgte å slette det.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:35   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 35
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Jeg prøvde absolutt ikke å lure meg unna noe som helst, jeg bare innså at innlegget var lite gjennomtenkt så jeg valgte å slette det.

Den er god. Jeg synes fortsatt det kvalifiserte til en rød.

Gammel 07-12-10, 22:24   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får man mange røde prikker, er det kanskje fordi man sier noe forferdelig dumt.

Selvinnsikt er en bra ting. Sa brura.

Gammel 07-12-10, 22:26   #7
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Får man mange røde prikker, er det kanskje fordi man sier noe forferdelig dumt.

.. eller fordi noen mente at du sa noe forferdelig dumt.

Jeg har opplevd å få både røde og grønne prikker for samme innlegg, og det tror jeg slett ikke er uvanlig. Hvordan skal man få selvinnsikt av slikt, mener du?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:30   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Meg

.. eller fordi noen mente at du sa noe forferdelig dumt.

Jeg har opplevd å få både røde og grønne prikker for samme innlegg, og det tror jeg slett ikke er uvanlig. Hvordan skal man få selvinnsikt av slikt, mener du?

Noen likte kanskje det du sa, mens andre, de fornuftige, likte det ikke.

Nå snakker jeg generelt, og ikke om deg som person. Jeg kan ikke huske om jeg har rødprikket deg, eller grønnprikket for den saks skyld.
Når jeg rødprikker, rødprikker jeg tåpelig prikketigging og nekete uttallelser. Grønnprikking er et resultat av min type humor (som kan være ekstrem sær), eller god og velformulert argumentasjon i en diskusjon.

Gammel 07-12-10, 22:34   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.

Nei, nei, nei. Her tar du feil. Det er nemlig utelukkende slik at de ufornuftige rødprikker mine innlegg mens de fornuftige grønnprikker. Dette har jeg forsket lenge på, altså. Hvem som er fornuftig og ufornuftig varierer derimot litt fra tråd til tråd.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:36   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, nei, nei. Her tar du feil. Det er nemlig utelukkende slik at de ufornuftige rødprikker mine innlegg mens de fornuftige grønnprikker. Dette har jeg forsket lenge på, altså. Hvem som er fornuftig og ufornuftig varierer derimot litt fra tråd til tråd.

Bøtt, åff kårs!

Gammel 07-12-10, 22:39   #11
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sier du at noen er ufornuftig?

Gammel 07-12-10, 22:41   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Å faén!

Jeg tar det tilbake! Unnsjyll!

Gammel 07-12-10, 22:43   #13
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Sant jeg ikke er det, Tåtti?!

Gammel 07-12-10, 22:53   #14
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ville slått hånda av en bror uten humor, ja?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:54   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Du ville slått hånda av en bror uten humor, ja?

Såklart. En viss minstestandard må man kunne kreve!

Gammel 07-12-10, 22:55   #16
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Og jeg som ikke klarer å slå hånden av min bror, selv om han stemmer FrP. :skammer seg:

Gammel 07-12-10, 22:55   #17
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke nok kun å kikke
hvis du ønsker deg grønne prikke'.
Nei, skriv noe smart,
det er en god start,
og noen vil helt sikkert nikke.

Gammel 07-12-10, 23:01   #18
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Heretter skal jeg grønnprikke for rim, føler jeg.

Gammel 07-12-10, 23:07   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Ja absolutt.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:09   #20
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Nåja, da bør det være Tåttistandard, og ikke sånne som denne:

Kitty?
Pretty!
Witty!

Dette kan man jo se er ren tigging selv om det stemmer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.