Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 22:57   #101
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Heldig nok : hehe Tusen takk

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:05   #102
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er noe veldig pussig og litt frekt ved det og ikke ville delta men alikevel vil ha alle fordeler. Litt sånn; "næsj jeg gidder ikke snakke med dere, men jeg vil alikevel ha tilgang på deres tanker, følelser og meninger. Så det så!"

For det handler jo ikke bare om tilgang på Markedsplassen, men også medlemsområdet, som flere har nevnt før meg.

Sist redigert av Heiko : 07-12-10 kl 23:21.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:07   #103
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg foreslår en ny regel.
"Tigger du om prikker får du ikke tilgang uansett om du har nok eller ei. Æddabædda!".

Gammel 07-12-10, 23:19   #104
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det er noe veldig pussi og litt frekt ved det å ikke ville delta men alikevel vil ha alle fordeler. Litt sånn; "næsj jeg gidder ikke snakke med dere, men jeg vil alikevel ha tilgang på deres tanker, følelser og meninger. Så det så!"

For det handler jo ikke bare om tilgang på Markedsplassen, men også medlemsområdet, som flere har nevnt før meg.

Veldig enig

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:21   #105
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Det er noe veldig pussi og litt frekt ved det å ikke ville delta men alikevel vil ha alle fordeler. Litt sånn; "næsj jeg gidder ikke snakke med dere, men jeg vil alikevel ha tilgang på deres tanker, følelser og meninger. Så det så!"

Åh det var absolutt ikke sånn ment! Jeg tenkte ikke over medlemsområdene eller noe slikt ( Jeg har IKKE lest hele tråden )
Så det var bare for å kunne selge ting egentlig.. Jeg gidder absolutt å snakke og være med i diskusjoner altså!

Gammel 07-12-10, 23:22   #106
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Tjaaaa! Jeg forstår hva du skriver, Heiko, men samtidig så tenker jeg at dette med prikking eller ei er ikke bare-bare. Det er ikke tilfeldig hvem man får prikker fra. For eksempel syns jeg jo det er interessant at jeg har fått rødprikk for samme innlegg fra flere som tydeligvis står på hverandres venneliste. Det skal ikke mye statisk elektrisitet i hjernen til for å forstå at venner også grønnprikker hverandre.

Nå kan man selvsagt si at disse som rød- og grønnprikker i flokk bare er veldig like mennesker som tilfeldigvis har de samme meningene, men jeg tenker nå mitt.

Forøvrig er jeg overrasket over dette "elite"-stemplet jeg ser noen snakker om. For da jeg først begynte å lese og skrive litt her på forumet, så ble jeg overrasket over at så utrolig mange av dere med både lyse- og mørkegrønne prikker slett ikke skrev så fantastiske innlegg. (For ikke å snakke om de haugene av helt fantastiske innlegg som jeg har skrevet, og som ikke har blitt grønnprikket av en eneste en. )

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:24   #107
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får man mange røde prikker, er det kanskje fordi man sier noe forferdelig dumt.

Selvinnsikt er en bra ting. Sa brura.

Gammel 07-12-10, 23:26   #108
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Får man mange røde prikker, er det kanskje fordi man sier noe forferdelig dumt.

.. eller fordi noen mente at du sa noe forferdelig dumt.

Jeg har opplevd å få både røde og grønne prikker for samme innlegg, og det tror jeg slett ikke er uvanlig. Hvordan skal man få selvinnsikt av slikt, mener du?

Gammel 07-12-10, 23:26   #109
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Jeg gidder absolutt å snakke og være med i diskusjoner altså!

Du har under fire hundre meldingar på to år. Ikkje det eg kallar munndiaré, altså.

Men når det er sagt så skjønar eg ikkje noko av korleis enkelte medlemmar her inne sankar poeng frå. Enkelte skriver nesten utelukkande i kjøp/salg-trådar. Skulle dei dumpe borti ein tråd i eit anna underforum, så er det showoff i shoppingtråden eller tilsvarande. Korleis er det mogleg å sanke poeng av sånt? Finnes det underforum eg ikkje har tilgang til der desse haustar poeng for ok innlegg?

Eg berre lurer. Ikkje sint. Ikkje skuffa. Berre nysgjerrig.

Gammel 07-12-10, 23:26   #110
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Dette synes jeg var veldig godt sagt. Etter denne tråden tror jeg jammen jeg kommer til å prikke rødt litt flittigere. Jeg liker prikkesystemet her veldig godt, jeg liker muligheten til å være litt mer privat, jeg liker at man faktisk må bidra litt for å få privilegier. Da er det ganske kjipt når noen undergraver hele systemet og håver inn prikker de ikke har anstrengt seg det minste for, mens andre som håper å gjøre seg fortjent til privilegiene ved å vise hva man står for og hvem man er, risikerer å bli "forbigått" og må vente lenger. De lukkede områdene mister dessuten hensikten når hvem som helst kan tigge seg inn der.

Jeg er herved blitt rødprikker. Og nei, du klarte ikke lure deg unna ved å slette innlegget, Jeanett.

Gammel 07-12-10, 23:28   #111
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Tjaaaa! Jeg forstår hva du skriver, Heiko, men samtidig så tenker jeg at dette med prikking eller ei er ikke bare-bare. Det er ikke tilfeldig hvem man får prikker fra. For eksempel syns jeg jo det er interessant at jeg har fått rødprikk for samme innlegg fra flere som tydeligvis står på hverandres venneliste. Det skal ikke mye statisk elektrisitet i hjernen til for å forstå at venner også grønnprikker hverandre.

Nå kan man selvsagt si at disse som rød- og grønnprikker i flokk bare er veldig like mennesker som tilfeldigvis har de samme meningene, men jeg tenker nå mitt.

Forøvrig er jeg overrasket over dette "elite"-stemplet jeg ser noen snakker om. For da jeg først begynte å lese og skrive litt her på forumet, så ble jeg overrasket over at så utrolig mange av dere med både lyse- og mørkegrønne prikker slett ikke skrev så fantastiske innlegg. (For ikke å snakke om de haugene av helt fantastiske innlegg som jeg har skrevet, og som ikke har blitt grønnprikket av en eneste en. )

Nå er det jo sånn at mange har vært medlemmer siden 2006 da. Og ang. vennelister og prikke de man kjenner så var jo alle nye for hverandre en gang (kanskje ikke her på forumet, men vi var jo nye på NM en gang på begynnelsen av dette årtusenet vi gamle også). Det handler så klart om fartstid også, og noe annet vill vel vært rart? *Karamell - slett ikke med i eliten, men med lang forumkarriære likevel*

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:28   #112
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg er herved blitt rødprikker. Og nei, du klarte ikke lure deg unna ved å slette innlegget, Jeanett.

Så dumt - det vitner jo om at Jeanett har forstått at det hun skrev var dumt og at hun har lært. Burde hun ikke fått en positiv forsterker for å gjøre slikt?

Gammel 07-12-10, 23:28   #113
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvor har du det fra?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:28   #114
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg prøvde å se om jeg greide å yppe på meg noen en stund, men det gikk dårlig. Greide en hevnprikk til slutt da.

(Jeg rødprikket Milfrid for å eie en Cortina, og fikk den søteste hevnprikk ever i retur.)

Historieforfalskning!! Historieforfalskning!! Det var JEG som rødprikket deg for noe i en tråd, og så hevnprikket DU meg for å eie en Cortina (siden du tydeligvis ikke fant noe bedre argument for at jeg trengte en rød. ).

Altså, jeg vet jeg har rett, for jeg startet jo en helt egen hevnprikkingstråd etterpå.

Rett skal være rett, altså.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ht=hevnprikker

Gammel 07-12-10, 23:29   #115
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er faktisk sant. :angrer litt på den rause grønnprikken:

. Det er ikke tilfeldig hvem man får prikker fra. For eksempel syns jeg jo det er interessant at jeg har fått rødprikk for samme innlegg fra flere som tydeligvis står på hverandres venneliste. Det skal ikke mye statisk elektrisitet i hjernen til for å forstå at venner også grønnprikker hverandre.

Kanskje de er venner fordi de har de samme holdningene og meningene? Det er vel ikke så uvanlig.

Og har du virkelig oversikt over hvem som har hvem på vennelisten? :impånert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:29   #116
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ser vel kanskje også at dette er mennesker som har skrevet mye. Det vil si delt sine tanker og meninger med oss andre. Jeg tror faktisk ikke at venneprikking er så utbredt som det du tror, i alle fall viser flere tidligere diskusjoner om prikker at de mest aktive forumistene ikke nødvendivis prikker hverandre.

Forøvrig er jeg overrasket over dette "elite"-stemplet jeg ser noen snakker om. For da jeg først begynte å lese og skrive litt her på forumet, så ble jeg overrasket over at så utrolig mange av dere med både lyse- og mørkegrønne prikker slett ikke skrev så fantastiske innlegg.

Se der! Det vil si at det er mulig for alle å få store mengder prikker om man bare skriver innlegg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:29   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå er det jo sånn at mange har vært medlemmer siden 2006 da. Og ang. vennelister og prikke de man kjenner så var jo alle nye for hverandre en gang. Det handler så klart om fartstid også, og noe annet vill vel vært rart?

Nja, alle var nye for hverandre, en gang, men ikke alle var det når de kom inn her, "mayflower"-gjengen kjente vel hverandre før FP. Men en gang, et annet sted, var selv de nye for hveradre.

Gammel 07-12-10, 23:30   #118
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Meg

.. eller fordi noen mente at du sa noe forferdelig dumt.

Jeg har opplevd å få både røde og grønne prikker for samme innlegg, og det tror jeg slett ikke er uvanlig. Hvordan skal man få selvinnsikt av slikt, mener du?

Noen likte kanskje det du sa, mens andre, de fornuftige, likte det ikke.

Nå snakker jeg generelt, og ikke om deg som person. Jeg kan ikke huske om jeg har rødprikket deg, eller grønnprikket for den saks skyld.
Når jeg rødprikker, rødprikker jeg tåpelig prikketigging og nekete uttallelser. Grønnprikking er et resultat av min type humor (som kan være ekstrem sær), eller god og velformulert argumentasjon i en diskusjon.

Gammel 07-12-10, 23:31   #119
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Du har under fire hundre meldingar på to år. Ikkje det eg kallar munndiaré, altså.

Men når det er sagt så skjønar eg ikkje noko av korleis enkelte medlemmar her inne sankar poeng frå. Enkelte skriver nesten utelukkande i kjøp/salg-trådar. Skulle dei dumpe borti ein tråd i eit anna underforum, så er det showoff i shoppingtråden eller tilsvarande. Korleis er det mogleg å sanke poeng av sånt? Finnes det underforum eg ikkje har tilgang til der desse haustar poeng for ok innlegg?

Eg berre lurer. Ikkje sint. Ikkje skuffa. Berre nysgjerrig.

Ja jeg meldte meg inn for 2 år siden, glemte forumet fordi jeg var på et annet mye mere men så ble jeg anbefalt å heller prøve her igjen så da gjorde jeg det.
Skjønner godt at det kan tolkes som jeg ikke har snakket så mye når man ser på lengden jeg har vært medlem ja.

Gammel 07-12-10, 23:31   #120
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så dumt - det vitner jo om at Jeanett har forstått at det hun skrev var dumt og at hun har lært. Burde hun ikke fått en positiv forsterker for å gjøre slikt?

Er det slettinga du referer til? Har du lest de neste innleggene hennes, eller? Jeg synes det virker mer som om hun er meget godt fornøyd med å ha tigget seg til tilgang, men så er det best å slette før noen kommer på å prikke rødt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.