Sv: Jeg trenger virkelig flere
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Tjaaaa! Jeg forstår hva du skriver, Heiko, men samtidig så tenker jeg at dette med prikking eller ei er ikke bare-bare. Det er ikke tilfeldig hvem man får prikker fra. For eksempel syns jeg jo det er interessant at jeg har fått rødprikk for samme innlegg fra flere som tydeligvis står på hverandres venneliste. Det skal ikke mye statisk elektrisitet i hjernen til for å forstå at venner også grønnprikker hverandre.
Nå kan man selvsagt si at disse som rød- og grønnprikker i flokk bare er veldig like mennesker som tilfeldigvis har de samme meningene, men jeg tenker nå mitt.
Forøvrig er jeg overrasket over dette "elite"-stemplet jeg ser noen snakker om. For da jeg først begynte å lese og skrive litt her på forumet, så ble jeg overrasket over at så utrolig mange av dere med både lyse- og mørkegrønne prikker slett ikke skrev så fantastiske innlegg. (For ikke å snakke om de haugene av helt fantastiske innlegg som jeg har skrevet, og som ikke har blitt grønnprikket av en eneste en. )
Nå er det jo sånn at mange har vært medlemmer siden 2006 da. Og ang. vennelister og prikke de man kjenner så var jo alle nye for hverandre en gang (kanskje ikke her på forumet, men vi var jo nye på NM en gang på begynnelsen av dette årtusenet vi gamle også). Det handler så klart om fartstid også, og noe annet vill vel vært rart? *Karamell - slett ikke med i eliten, men med lang forumkarriære likevel*