|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Nettopp, den! Banana sin var fin, men din var rett og slett perfekt!
![]() |
#2 |
En Som Trener
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Nå er jeg ikke helt 40 enda, men jeg ønsker meg husvask av kjøkkenet! Om noen hadde giddet å gjøre det for meg så hadde jeg vært lykkelig til jeg ble 50 minst!
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg overlater gavekjøp til mannens familie til mannen, sånn i hovedsak.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg innser jo at kul og rocka førtis sikkert er det nye gøy-på-håret, så da kan jeg jo være trendsetter og vise frem de fantastiske Benga Rabbit-veskene.
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Åh! Men de selges bare i Israel og et par andre plasser i Europa? Hvordan har du fått tak i din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Det står at man kan sende dem en e-post. Veldig fine vesker! Er de dyre?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Jeg from ikke jeg kommer til å herme, CD. Enda vesken var dødskul. Men jeg håper å herme Anda isteden. |
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ah, jeg fyller også førti neste år, og har jo verdens beste gavefinnermann.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Å gå i en bokhandel, beskrive gavemottakeren og få råd om en bok, kan være fint!
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ah, jeg har funnet gave til "min" førtiåring. Herregud, så flink jeg er!
![]() |
#18 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Jeg undrer meg på hvilke 40 åringer du har møtt jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!
Ikke vondt ment altså!!!Det er ikke så mye sånne farger jeg bruker men det er jo ikke jeg som skulle ha gave heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!40-åringar ynskjer seg stort sett det same som 20-åringar og 30-åringar med same smak og interesser, men gjerne i ei høgare prisklasse og av betre kvalitet, om eg skal bruke meg sjølv som referansepunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|