|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Å gå i en bokhandel, beskrive gavemottakeren og få råd om en bok, kan være fint!
![]() |
#122 |
Epikur
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!Ah, jeg har funnet gave til "min" førtiåring. Herregud, så flink jeg er!
![]() |
#126 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
Den veska var ikke akkurat min stil hehe men kanskje noe for svigermor?? Jeg tenkte kanskjeat det var noen her som var litt mer som hun!! ikke noe galt ment hehe.
Jeg tenkte også på pynteting!!Men hun har egentlig mange sånne ting, mer enn vi har hvertfall |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Jeg undrer meg på hvilke 40 åringer du har møtt jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!40-åringar ynskjer seg stort sett det same som 20-åringar og 30-åringar med same smak og interesser, men gjerne i ei høgare prisklasse og av betre kvalitet, om eg skal bruke meg sjølv som referansepunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Jeg ble 40 år i mai og veldig mye av det som har kommet som forslag til gaver i denne tråden hadde ikke jeg blitt glad for (jepp, utakknemlig)
![]() |
#131 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: 40årsdag, hjelp?!
![]() |
#132 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Nå ville ikke jeg ha gitt rødvin til noen som ikke liker rødvin og ei hagantrekk til noen som ikke liker hage. Det samme gjelder andre gaver. Derfor ville jeg nok ha sjekket litt ut hva jubilanten liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Ordentlig headsett til tlf om hun driver med sånnt. Å ta en titt i shoppingtråden her er kanskje en ide(ps dyrt!)? Og sånn egentlig så skjønner jeg veldig godt spørsmålet hva liker 40 åringer- for det er ganske forskjellig fra hva 20 åringer generellt liker/gir hverandre i bursdagsgave selv om det er enorm variasjon. (vi har ganske mange -gave til 15 åring,6 åring etc. tråder etterhverdt)
![]() |
#134 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Noen har nå falt pladask for Studentstørrelsesveskene til Rabbit, særlig de med NY-motiver!
![]() |
#135 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Du har kanskje litt mer lik smak som svigermor hehe ikke vondt ment hehe, Poly?
![]() |
#136 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!
Ikke vondt ment altså!!!Det er ikke så mye sånne farger jeg bruker men det er jo ikke jeg som skulle ha gave heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
By the Sea
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Jeg leeer av denne tråden - fantastisk dynamikk i kommunikasjonen.
![]() |
#138 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Jeg er ikke sur på ekte, m91. Jeg lover.
![]() |
#139 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!
Og andre igjen er veldig glade for at Noen har avdekket 40-årsgavepreferanser i denne tråden.
![]() |
#140 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: 40-årsdag, hjelp?!Det er ganske rart det der med alder og trender, jeg går på skole med relativt mange 20åringer og jeg synes at mye av det som er coolt i de aldersgruppene er ganske "kjerringaktig"(småle belter,beige,lysbrun og gull lizzom) Men fikk høye øyenbryn av basisgruppe kidsa da jeg sukket over el naturista sko her forleden- "sånn pønk er litt gammeldame etter min smak" har jeg fått høre!
![]() |
|
|