Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Incoming newbie!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 18:40   #121
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Incoming newbie!

Med den velkomsten jeg har fått her; kan jo ingenting gå galt
Har flirt så tårene har sprutet her i dag jeg:

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:45   #122
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeDragen, her.

Kaffe? Jeg har et lidenskapelig forhold til kaffe; og er den lykkelige eier av både presskannekopp; kaffemaskin og Aeropress!
Å møte meg om morgenen før kaffe er som å leke sisten med sultne tigre-og de har`n:

Strutsen: jeg sitter med en kaffe nå; joiner du på en kopp?

Ja, var du ikke i varmen allerede så ble du det der, tenker jeg.

Med den velkomsten jeg har fått her; kan jo ingenting gå galt
Har flirt så tårene har sprutet her i dag jeg:

Vi får nå se, vi finner sikkert noe å krangle om.

Det kan være greit å vite at det hender diskusjonene her blir temmelig godt tempererte. Men man blir ikke uvenner med folk sånn på personnivå bare fordi man sloss litt i en tråd her og der. Ikke som en hovedregel ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:48   #123
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Tja; ett nettforum uten til dels høye temperaturer er et kjedelig sted å henge; det må jo være rom for alle meninger; og man må jo også kunne stå for sine egne påstander
Tar man seg nær av å få svar på tiltale; har man et problem og burde vel ikke være på forum i det hele tatt:

har vært medlem på dib i endel år; og fått passet påskrevet så det ljomer etter der; men er der da like fullt!

Så hårsår er jeg så langt ifra; derimot elsker jeg en god diskusjon!

Gammel 05-04-12, 18:48   #124
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tja; ett nettforum uten til dels høye temperaturer er et kjedelig sted å henge; det må jo være rom for alle meninger; og man må jo også kunne stå for sine egne påstander
Tar man seg nær av å få svar på tiltale; har man et problem og burde vel ikke være på forum i det hele tatt:

har vært medlem på dib i endel år; og fått passet påskrevet så det ljomer etter der; men er der da like fullt!

Så hårsår er jeg så langt ifra; derimot elsker jeg en god diskusjon!

Joda. Men her er vi mange som er flinke til å diskutere.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:51   #125
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Which is good
Bare ikke kom og kall Justin Bieber for en rasende dyktig musiker; så er jeg game med det meste jeg altså
Og med en treåring i hus er iallfall den diplomatiske siden i orden her i huset!

Gammel 05-04-12, 18:51   #126
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du god kaffe? Drikker du en kopp for meg også? :fanget i kaffe-helvete hele påsken:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:53   #127
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Which is good
Bare ikke kom og kall Justin Bieber for en rasende dyktig musiker; så er jeg game med det meste jeg altså

Hva slags fora er det du frekventerer, egentlig?!

Gammel 05-04-12, 18:55   #128
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Kffehelvete? Altså en påske uten kaffe??? waaaa??? Jeg har COOP gul: tomt for kaffeputer så::

Gammel 05-04-12, 18:56   #129
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Kffehelvete? Altså en påske uten kaffe??? waaaa??? Jeg har COOP gul: tomt for kaffeputer så::

Kaffehelvete=en påske med bare COOP gul.

Gammel 05-04-12, 18:57   #130
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håhå! Som popmusikkens forkjemper så vil jeg faktisk påstå at Bieber er en dyktig musiker. Han har en stemmekontroll få forunt og han har teft for fengende poplåter. Om man liker musikken eller ikke er en smakssak, men godt håndverk er det okke som.

Og velkommen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:57   #131
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Jeg har en tolv år gammel jente som nabo som bruker å komme og leke med Trassapa; og hun eeeeeeelsker eklet: Så har hatt noen runder med å prøve å gi henne litt mer musikalse vedier! And so far I have failed badly

Gammel 05-04-12, 18:59   #132
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta det ned ro, det går over. Jeg har gått fra å være forelsket i Morten Harket på åttitallet til å jobbe med til dels svært vanskelig tilgjengelig (og dermed full av cred) musikk i mange år.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 19:00   #133
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Teofelia: den var på tilbud; og lommeboka og sjela slåss: desverre vant lommeboka; da: men altså; jeg drikker egentlig hva som helst så lenge det er svart og varmt og fins i hus på morran! Dog; foretrukket favoritt er vel Ali!

Gammel 05-04-12, 19:01   #134
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Du trenger ikke forsvare deg altså. Det er bare jeg som er bortskjemt med skikkelig god espressomaskin til vanlig.

Gammel 05-04-12, 19:03   #135
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker ikke kaffe.
Men jeg lager knallgode cappuccino-muffins. Som visstnok smaker godt til kaffe.

Gammel 05-04-12, 19:03   #136
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Tallulah: hahaha; jeg vet! Jeg elsket New Kids On The Block; så helt uskyldsren er jeg vel ikke: men så oppdaget jeg Type 0 Negative; og da var det gjort:
Iwent to the dark side- and there were cookies!

Gammel 05-04-12, 19:04   #137
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Kitty: oppskrift? ja?

Gammel 05-04-12, 19:05   #138
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Jeg føler meg forresten litt beæret siden introtråden min nå teller 8 sider!!!

Gammel 05-04-12, 19:08   #139
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Slapp av, den er bare fire her.

Og velkommen!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 19:08   #140
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Eller 2.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.