|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Off the map.
|
![]() Sv: Privatskoler i Oslo
Ja!!
![]() |
#127 |
maler
|
![]() |
#128 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For en oppførsel, Maverick. Og at både katta og mkj applauderer slik oppførsel, det finner jeg skuffende.
![]() |
#129 |
ej ikke møjkets heije
|
Akkurat innleggene til Brutus er så usaklige at det er lov til å drite dem ut. Har du lest hva h*n skriver?
![]() |
![]() |
#130 |
ihuga feminist
Ja, jeg har lest. Ja, jeg finner innleggene hans ganske dårlige og lite gjennomtenkte. Jeg syns likevel - spesielt tatt i betraktning 22. juli - at det å møte mennesker med en viss respekt, har verdi. Det må da være bedre å argumentere mot dem (som du og Toffskij gjorde) enn å bare kalle ham dum og så flire av det hele.
![]() |
#131 |
Off the map.
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloDet var muligens ikke konstruktivt, verken mitt ell maverick sitt innlegg. Men jeg har vanskeligheter for å finne noen beskrivelse enn teit på det. Det er i hvertfall helt tydelig for meg at Brutus ikke har et slikt lærelystent barn. Iom at jeg har en av hver, så vil jeg ikke ha det på meg at det er noe selvrealiseringsprosjekt for mor at hun leste da hun var 4. Hvorfor kan ikke da sønnen min lese? Hvorfor kan ikke sønnen min kjenne igjen over 100 flagg og blir hoppende glad over å se flagget til Kiribati på TV. Jo, fordi han har ikke disse interessene. Men det var virkelig det beste storesøster visste, det glitrer i øynene hennes over alt hun kunne lese om og lære seg.
![]() |
#132 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloLille Meg; Brutus er en rasist som kun er her for å spre brunt budskap, evt. terge de han ser på som kjipe urbanister. Han er borte i lange perioder helt til det kommer en tråd som nevner muslimer, og da spammer han helt til ingen orker å diskutere lenger.
![]() |
#133 |
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloJeg har lest så mange av Brutus sine innlegg, med så mye innvandrerfiendtlig og kvinnefiendtlig grums, at jeg har ingen problemer med å si at jeg synes han er teit. Spesielt ikke på uttalelser om at barn som lærer å lese og skrive og whatnot tidlig er "selvrealiseringsprosjekt" for mødre som tvinger ungene til å pugge alfabetet i stedet for å la de gjøre andre, barnevennlige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloNei, er man så tabloid og grunn i argumentasjonen som det Brutus var her, kan man ikke forvente saklige og fornuftige svar tilbake. Jeg blir regelrett sur over folk som påstår at unger som er tidlig ute, smarte eller evnerike er et resultat av foreldrenes drilling og prestasjonsjag. Jeg har jobbet med min håndfull med evnerike grunnskoleelever og deres foreldre, og det er neimen ikke typisk at det er skrytende, pushy foreldre som står bak disse barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
Mobbing? Vettuhva. Dette blir for dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ihuga feminist
Aaah! Men da er det jo helt OK, da! Han skriver ting "vi" ikke liker og hans meninger er jo så dumme, så istedenfor å møte ham med motargumenter, så bare sier vi at han er teit, og så er vi ferdig med det. Så lurt!
![]() |
#137 |
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloMennesker som argumenterer for sin sak, samme hvor teit jeg synes meningene deres er - helt kult, kjør debatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloLile Meg: Det er mange som har prøvd å møte brutus med motargumenter. Lenge. Det nytter ikke. Brutus er kun interessert i å høre sin egen stemme. Jeg er ikke en av dem som mener at disse sinte unge mennene ikke blir hørt. Jeg syns de blir hørt al mass, og de får lov til å spre gørra si overalt. Selvsagt er det viktig å møte med motargumenter, men jeg kommer ikke til å gjøre det på Brutus' premisser.
![]() |
#139 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Privatskoler i OsloJeg er overbevist om at brutus skriver for å provosere, ikke diskutere. Jeg synes ikke det er ok i det hele tatt å gå inn for å ødelegge diskusjoner på den måten. Shoot me.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Privatskoler i Oslooslo78: det var fine tips på hvordan kjøre ekstraundervisning hjemme!
![]() |
|
|