Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan man oppfatter folk på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 12:16   #121
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har også en egen evne til å innbille meg at dere av utseende likner på avatarene deres, men det er en annen diskusjon.

Nå dannet i alefall jeg meg et klart bilde av hvordan du så ut...

Gammel 08-10-06, 12:17   #122
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Så synd for dere da

Merkelig uttalelse. Ville du svart det samme IRL, dersom en du samtalet med hadde problemer med å forstå deg?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:24   #123
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

I starten på dette forumet var jeg blå i skrifta. En vane som hang igjen fra NM. Men etterhvert sytes jeg selv det ble fryktelig glorete å se på siden stort sett alle brukte svart her. På NM ble alle farger og fonter brukt så da var det greit.
Men her inne blir det ikke brukt og jeg likte for min del ikke hvor glorete mine innlegg ble, og kuttet det ut.
Men på den andre side synes jeg ikke andre sine innlegg blir glorete av den grunn, men man er jo gjerne mere kritisk til egne ting også da.

Det som jeg for min del stempler folk mest på grunn av er signaturene.
Jeg virkelig misliker de glorete nedtellingsgreiene som noen har.

Gammel 09-10-06, 15:37   #124
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Jeg brukte en annen font tidligere, men fikk bemerkning på prikk om at det var vanskelig å lese og da byttet jeg, det er jo ikke sikkert alle har samme skjerm som meg og at det ser anderledes ut for andre enn meg her jeg sitter

Gammel 09-10-06, 16:17   #125
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Oskarsmamma, her.

Det virker veldig uintelligent å ikke skjønne dialekt - enten det nå er muntlig eller skriftlig, synes jeg da... Og jeg må jo si at jeg får litt dårlig smak i munnen av hele denne tråden. På den annen side er det jo for så vidt greit at man "sier i fra" om hvilke folk man vil ha her inne.

Djiiiises. Du er litt av et nek, og jeg tviler sterkt på at noen bryr seg om du tar hatten din og går.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:37   #126
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Djiiiises. Du er litt av et nek, og jeg tviler sterkt på at noen bryr seg om du tar hatten din og går.

Synes egentlig denne kommentaren var unødvendig.

Gammel 09-10-06, 17:24   #127
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Før, da Lille Rosin alltid skrev med små bokstaver etter punktum så likte jeg både henne og innleggenen hennes likevel, fordi det som STOD der var klokt og fint skrevet. Klok og fin, med en irriterende uvane.

Takk Polyanna, det var hyggelig sagt. Du kan være glad for at du ikke sto på mailinglista mi for noen år siden - da skrev jeg ikke bare konsekvent små bokstaver - jeg skrev også på dialekt.

Jeg TROR det var fordi jeg mailet med folk som kjente meg. Så når jeg skrev dialekt, "hørte" de liksom meg. Trodde jeg. Da jeg begynte å skrive på forum, hadde jeg vett nok til å droppe dialekten, men småbokstavene var en uvane jeg dro med meg lenge. Det var på en måte en del av min skrivestil, og jeg hadde en ide om at folk kjente meg bedre enn de gjorde. Noe sånt.

Det jeg prøver på å formulere på en ikke helt velformulert måte, er at ikke alle kjenner meg. Ikke alle vet jeg egentlig kan korrekt tegnsetting. Dere vet ikke hva jeg egentlig mener, innerst inne. Så jeg må prøve å forklare det, så godt jeg kan.

Det gjøres vet godt språk, lesbar font, uten bruk av smileys på ville veier. Alt dette tar vekk fokus når jeg skal si noe jeg vil andre skal mene noe om.

Når det gjelder tull og tøys og fjas, er det noe annet. Men da tuller man som regel med noen man "kjenner".

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:01   #128
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Jeg er veldig lik min avatar.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:02   #129
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg er veldig lik min avatar.

Ung, pen og alltid klar for en blowjob?

Gammel 09-10-06, 18:11   #130
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Det var dette med å skille på sak og person …

Innlegget ditt passer forøvrig bra inn i denne diskusjonen. Jeg forstår det slik at du ønsker å bli oppfattet som forumets bølle? Et troll? Eller …?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:11   #131
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var ikke pent sagt.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:12   #132
Klatremus
Aktiv

Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kjenner av og til igjen mennesker på nettet, og da undrer jeg meg ofte over hvor annerledes de fremstår på nett enn irl.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:13   #133
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Klatremus, her.

Jeg kjenner av og til igjen mennesker på nettet, og da undrer jeg meg ofte over hvor annerledes de fremstår på nett enn irl.

Det har jeg opplevd mange ganger også.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:14   #134
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Det var ikke pent sagt.

Helt enig. Dette var ikke din vanlige standard, Skremmern.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:17   #135
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også helt klart veldig lik avataren min, Ryli! :hes, sensuell stemme:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:18   #136
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hender jeg forandrer avatar etter hvilken jeg synes er fin for tiden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:35   #137
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også veldg lik avataren min :smask:

Gammel 09-10-06, 18:57   #138
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Unødvendig, og langt under beltestedet.

Gammel 09-10-06, 19:15   #139
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det var dette med å skille på sak og person …

Innlegget ditt passer forøvrig bra inn i denne diskusjonen. Jeg forstår det slik at du ønsker å bli oppfattet som forumets bølle? Et troll? Eller …?

Dåne. Jeg svarer utifra det jeg leser, så får du kalle meg hva du vil. Jeg liker ikke idioter som sutrer, Oskarsmamma sutrer i alle innlegg. Det var den spaden, da.

(Og da mener jeg ikke sutring i form av "jeg har hatt en dårlig dag", men "alle er så slemme så derfor tolker jeg alt i verste mening og vrir på alt andre sier.)

Sist redigert av Skremmern : 09-10-06 kl 19:21.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 19:17   #140
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Du er og blir det største neket, Skremmern. Fytti katta så utrolig barnslig du er mange ganger! Dersom du ikke takler uenighet, så la være å diskutere eller ta hatten din og forlat åstedet selv da vel!

Emneord
klassiker, krangling, språk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.