|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tøff
|
![]() Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?
Så du påstår ikke i innlegget ditt etter mitt at jeg beskylder deg for å ha stygge tanker og demonisere menn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
Nei, det påstår jeg ikke, det var en generell betraktning om ting som kom fram i tråden. Det var vel andre som skrev det om stygge tanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?Men dette handler om menn som har begått overgrep (inkl noen få som har blitt beskyldt for ting de ikke har gjort), ikke om at alle menn generelt er demonisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tøff
|
Nå kommer jo du med betraktninger du bør bes om å forsvare. "Noen få som har blitt beskyldt for ting de ikke har gjort" er langt mer enn noen få i det lange løp, og medier blir svært sjelden bedt om å renvaske navn og liv de har ødelagt. Du skal ikke lenger hverken i tid eller sted enn Bjugn-saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?Å si "man kan vel enes om" er vel ikke det mest diplomatiske dersom man legger frem en påstand det åpenbart ikke er enighet om.
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?[quote=Polyanna;4143020
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?Jeg tror de aller fleste mennesker i Norge 2015 har sett nok dans til å vite at det kan være nært og kroppslig, og til at akkurat det ikke føles så fryktelig uvant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
Nå er det ikke fryktelig viktig for meg om akkurat dette argumentet er relevant eller ikke, men jeg kan definitivt oppfatte moderne dans som i overkant nært/klamt/kroppslig/rart.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sias nyeste musikkvideo får pedofilikritikk - hva mener du?Altså, jeg tviler ikke på at en del av reaksjonene "ute i verden" har vært av typen "hva?!? Hun er da nesten naken! Og voksen mann, nei huff! Alarm!" men de som har skrevet om sine reaksjoner her inne har da vitterlig reflektert mer rundt det enn det!
![]() |
#11 |
Leser
|
Litt digresjoner. Det er jo koder innenfor alle former for kunst. Det jeg kan mest om er litteratur, og det er jo ingen tvil om at sjangerforståelse hos leseren kan være et viktig element når man diskuterer et verk. Men en kunstnerisk forståelse/inntrykk/opplevelse kan vanskelig være feil. Mange historier kan leses på flere plan:
![]() |
#12 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig i alt dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke at jeg vet hvorfor andre får assosiasjoner som jeg ikke får. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|