|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier? | |||
| Har ikke vesker |
|
6 | 2,01% |
| 300 |
|
47 | 15,77% |
| 600 |
|
49 | 16,44% |
| 1000 |
|
40 | 13,42% |
| 1500 |
|
45 | 15,10% |
| 2000 |
|
51 | 17,11% |
| 4000 |
|
30 | 10,07% |
| 6000 |
|
6 | 2,01% |
| 8000 |
|
12 | 4,03% |
| 10000 |
|
7 | 2,35% |
| 12000 |
|
2 | 0,67% |
| 15000 |
|
1 | 0,34% |
| 20000 |
|
1 | 0,34% |
| 25000 |
|
0 | 0% |
| Mer en 25000 |
|
1 | 0,34% |
| Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg gjorde DKNY en urett, det var en Calvin Klein-veske. Og ikke var den avskallet heller, det er bare festet til skulderstroppen som er røket.
|
|
|
#2 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har en Bayswater som jeg fikk i 30-års gave. Den kostet vel 8000 den gangen(straks fire år siden), men er visst dyrere nå. Jeg har en matchende lommebok til herligheten også, som jeg ikke aner hva koster. I tillegg har jeg en liten Marc by Marc Jacobs crossbody som koster rett under 3000,-
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg driter egentlig i om det er et nytt fenomen, eller om veskene er lette å få solgt brukt. Forbruksmønsteret i vesten må endres, drastisk, og det hadde ikke gjort noe om folk begynte å tenke litt etikk oppi det hele, ikke bare økonomi.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Gitt at de fleste nok må ha et begrenset veskebudsjett så vil det nok for de fleste være slik at dyre vesker = få vesker. Og det er jo antallet som er utfordringen for kloden, ikke prisen.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste veska koster vel rundt 5500, men da hadde jeg ønsket meg penger nettopp til veske både til bursdag og jul. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste veska jeg har kostet rett under 2000, egentlig en sånn manneveske med plass til PC, skrivesaker, mat, vannflaske osv. Kjempefin og praktisk med smålommer og alt jeg så etter i en veske. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Synes at det å kjøpe vesker til over 2000 kroner er fullstendig galskap. De veskene jeg bruker mest er et par skinnvesker kjøpt brukt til 20 kroner. Kunne betalt mer altså for en god stor veske som jeg skulle brukt i jobb og romme pc og slikt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Tror ikke jeg hører til I veske mafia akkurat
|
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste kosta meg 2200,-. Men da gikk jeg mange runder med meg selv fordi jeg syns det var mye penger for en veske... Reiste til Oslo for å kjøpe den, men klarte ikke dra kortet på summen. Angra meg og endte med at svigerinna mi kjøpte den for meg og jeg satt over penger til henne. : flau: Til mitt forsvar så bor vi langt unna Oslo, altså.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg synes det er ganske stor forskjell på at jeg velger å kjøpe meg en dyr veske for bursdagspenger i en alder av 42 år, og smårips som flyr rundt med dobbelt så dyre vesker som det jeg bruker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har ikke mange vesker, jeg bruker ikke alltid veske. Det meste jeg har betalt for en veske er 300 kroner. Jeg bruker mest morsomme eller kule vesker. Fine vesker får jeg ikke helt dreisen på.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har ingen vesker som koster over 500 kr, jeg er litt der at jeg synes det er litt harry å dingle rundt med sånne statussymboler som merkevesker faktisk er. Når det er sagt; hvis alternativet til den dyre veska er 20 HM- vesker, er det bedre med en dyr. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg er vokst opp i en veskebutikk og bestefaren min drev en veskefabrikk (som riktignok la ned da jeg var relativt liten). På den tiden fantes det ikke noe SFO som jeg var på fabrikken eller i butikken hver ettermiddag. Ikke overraskende er jeg litt mer enn normalt opptatt av vesker.
|
|
|
|
#14 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste vesken jeg har er den jeg kjøpte for å bruke som stelleveske, og deretter vanlig veske.
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Min dyreste håndveske betalte jeg vel nøyaktig 300 kr for, en brukt Desigual. Jeg har forsåvidt en Fjellräven jobbveske også, men den er istedet for en sekk. Den kostet 699 og jeg syntes den var skrekkelig dyr.
|
|
|
#17 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Kjøpte en Shamuveske til 300 kr her inne. Har brukt den hver dag i mange år. Twitter-veska, blå fugl. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Den dyreste "veska" jeg har kjøpt var stelleveska til 1000. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Veska jeg bruker nå har jeg fått, her inne faktisk. En Marimekko veske i stoff. Lik den jeg hadde fra før, men som var rimelig sliten. Husker ikke hva jeg betalte for min, men maks 500,-
|
|
|
|
#20 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Nå kommer jeg forresten på at jeg fikk en sånn travel wallet i mye farger fra Desigual for en tid tilbake, den kostet sikker litt, uten at jeg har en anelse om hvor mye.
|
![]() |
|
|