|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Er det veskepress? | |||
| Ja, det er det |
|
5 | 4,85% |
| Ja, til dels |
|
15 | 14,56% |
| Nei, det er det ikkje |
|
78 | 75,73% |
| Kors, og fri meg frå alt |
|
5 | 4,85% |
| Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?
Det er sikkert rom for slikt i joggetråden, da.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Jeg har ikke noe behov for å forsvare verken shoppe- eller vesketråder, det var bare poenget å nyansere litt dette bildet om at halve FP shopper merkevesker som gale - det tror jeg ikke stemmer.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?For all del, jeg har null oversikt over hvem som kjøper hva og hvor dyre vesker folk har. Ei heller aner jeg om det er dyre eller billige kjøp som florerer i shoppingtrådene, (sikkert litt av begge, antar jeg)men jeg tror nok ikke akkurat FP bidrar til redusert forbruk (til tross for sporadiske miljøtråder) for å si det litt diplomatisk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Jeg tror generelt forum bidrar til at man blir inspirert til både det ene og det andre man ikke hadde kommet på ellers, inkludert forbruk. Jeg måtte ta en runde på det etter en stund i babyforumlivet, fordi jeg endte opp med å kjøpe ting jeg jo ikke hadde bruk for, fordi x personer syns det var et "must have". Jeg mener - bleiebøtte?? Makan til unødig tøys! Jeg husker jeg stod og så på den forbanna aloe vera-kaktusen jeg hadde kjøpt fordi en eller annen hadde ment at det var det ALLE beste mot bleieutslett, å egenhendig tappe sin egen aloe vera-plante for aloe vera-ekstrakt, og tenkte "nå må du slutte å kjøpe alt folk anbefaler!!!"
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Helt klart, Polyanna. Forum bidrar til mye positivt også, det var ikke meningen å svartmale. Tror det var kombinasjonen over oppgitthet over tenåringer som bruker mye på vesker og flere dyre vesketråder som gjorde at jeg fikk lyst til å kommentere det. Jeg er på en måte glad for at jeg hadde (nesten) to skolebarn før jeg oppdaget internett (iallfall forum |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?For meg har veskemaset ført til en beslutningsvegring som jeg tror har ført til færre veskeinnkjøp enn det ellers ville blitt.
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Jeg var på forum da jeg hadde små barn og skal innrømme at jeg følte det enorme fokuset på alt det man "måtte ha". Jeg hadde forholdsvis dårlig råd på den tiden og innrømmer at selv om jeg aldri falt for noe så idiotisk som bleiebøtte (virkelig Polyanna. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Jeg blir kjempepåvirket av forum. Kanskje ikke akkurat på motegreier, siden jeg føler jeg har funnet meg selv der, men jeg har både gjort bomkjøp fordi jeg har fått idé om at det er noe jeg må ha (bleiebøtte, ja. Heldigvis kjøpte jeg den brukt.
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Jeg er egentlig glad for at jeg ikke var på nett/forum (SM) før jeg fikk eldstemann for da slapp jeg unna dette vognstyret som florerte på NM.
|
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Sv: Er det skoleveskepress der du bur?Jeg vet ikke om det hadde gjort noe fra eller til om jeg hadde vært på forum da jeg fikk eldstemann. Vi hadde kjempedårlig økonomi (litt uplanlagt baby, kan man si |
|
|
|
![]() |
|
|