|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: B-mennesker, foren dere!
Ingen harme her. Men jeg fungerer ikke om ettermiddagene i mørket. Ofte såpass at jeg er fysisk sengeliggende. (Rettere sagt sofaliggende.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: B-mennesker, foren dere!Vel, vi har føkkings nulte 2 dager i uken, og det var en sann velsignelse at dette nå biologisk føltes som 07:45 og ikke 06:45.
|
|
|
#3 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg er visst hverken A eller B. Trolig fordi jeg rett og slett alltid er trøtt, morgen som kveld, dagen lang. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: B-mennesker, foren dere!Som forventet er jeg verken A eller B (jeg har bare forholdsvis stort søvnbehov). Og jeg bryr meg ikke om det blir sommer- eller vintertid, annet enn at vintertid hadde passet bra opp mot klokken i bilen
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg scorte 29 poeng, hverken A eller B. Har alltid regnet meg som B-menneske, men har vel med årene satt mer og mer pris på morgenen. Jeg vet ikke hva jeg foretrekker, så lenge jeg slipper å stille klokka. Men i nord har vi vel mer nytte av sommertid enn vintertid, så hvis jeg MÅ velge, så blir det sommertid. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: B-mennesker, foren dere!Jo mer jeg tenker på det, jo klarere står det for meg at lyse morgener er å foretrekke fremfor lyse kvelder for min del. Det hjelper kraftig på lysten til å begynne dagen når det er lyst, om kvelden kan det bare være mørkt, da trenger jeg ikke drahjelp for å holde meg våken.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: B-mennesker, foren dere!Om kvelden er jo mørket kos!
|
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Kommer ikke det litt an på når og hvor man befinner seg? Norge går over 14 breddegrader ...
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ikke i Stavanger. Det er mørkt rundt 17.30. |
|