|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#123 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg har åpenbart ekstremt dårlig fantasi, for jeg skjønner ikke hvordan man kan klare å ha sex med mindre nærkontakt enn man har når man håndhilser.
![]() |
![]() |
#124 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndhilser man nå?Ikke ett eneste håndtrykk siden mars 2020 her, men på bursdagen min ble jeg klemt av to kollegaer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?
![]() |
#127 |
Off the map.
|
![]() Sv: Håndhilser man nå?Håndhilsing har aldri plaget meg, men savner det ikke. Klemmingen savnes i hvert fall ikke. Jeg bare hilser med et nikk eller løfter hånda til en liten hilsen.
![]() |
#128 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg håndhilser fortsatt ikke på noen. Ikke kollegaer, ikke venner, ikke avkommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Håndhilser man nå?Her håndhilses det ikke og klemming, det savner jeg, men tør ikke.
![]() |
#130 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Håndhilser man nå?
Kollegaer, venner eller avkom håndhilser jeg aldri på uansett. Bare nye folk, når jeg presenterer meg.
![]() |
#131 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Håndhilser man nå?Jeg kjører sånn sidelengs "hårklem" blant veldig gode venner. Familie får helt vanlige klemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|