|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreSuperior: Jeg får ikke lov til å prikke deg (igjen, ennå), så jeg svarer her: Dampvaskeren fungerer ypperlig som hyllefyll. Jeg har brukt den bittelitt på kjøkkenet, men ikke vært i nærheten av å gjøre badet gullende rent med den. Håper å få litt inspirasjon/et spark i ræva av min mor, som nå er på besøk.
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg vil ha rydde og vaskehjelp! Helst ei som går rundt her hele dagen lang vasker og rydder og lager mat og tørker barna i stumpen! *Vil ha ferie snart*
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreIOA:
|
|
|
#4 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødre
Bare hyggelig! Det fungerer bare hvis man samler opp over lang tid, som jeg har gjort i eksamensperioden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreSambo har skrudd opp en ny utslagsvask på vaskerommet - så nå øyner jeg håp om en mer fornuftig løsning på det rommet.
|
|
|
#6 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg har hatt min mor på besøk i snart to uker. Hun har vasket ned badet, skrubbet stekeovn og komfyr skinnende ren, vasket kjøkken, ryddet, støvsugd og holdt det i orden her. Og, ikke minst, laget middag så og si hver dag. Det har vært luksus, det. Hun drar hjem igjen på onsdag.
|
|
|
#8 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg har vasket opp
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreNå begynner det å bli tøft å være DÅRLIG husmorTM selv i denne tråden her... |
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreJeg legger igjen et spor her for å fortelle at jeg har bakt brød og laget kakao til lunsj i dag! Det var koselig det. Etter aketur gikk vi inn og koste oss med deilig lunsj.
|
|
|
#11 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreEg har byrja å plukke med meg tørre kle frå tørkestativet sånn i forbifarten, legg dei i hop på vegen og på plass i skåp/skuffer med ein gong. Tek berre nokre få plagg i slengen, men når eg passerar der tilstrekkeleg ofte så.... Har tømt 3 tørkestativ no, nesten utan å merke det! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreI går skrelte jeg en haug med poteter som skal brukes i potetmos i dag, og i dag stakk jeg innom bakeriet og kjøpte en haug med gode brød når jeg allikavel hadde et ærend i sentrum.
|
|
|
#13 |
|
Tilpasser tittel
|
Flott
|
|
|
#14 |
|
kamelkonsument
|
Pass på nå, så han ikke får nye vaner. *tsk, tsk*
|
|
|
#15 |
|
Tilpasser tittel
|
Nei, vettu hva.. Det kan vi ikke ha noe av..
|
|
|
#16 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreFikk vasket noen kosedyr i går... (og endel annet) Storesøster kastet opp.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreEh. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreTil nå i dag har jeg:
|
|
|
|
#19 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreI dag har jeg gjort fint lite..
|
|
|
#20 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreDet eneste skittentøyet i huset er det vi har på oss!
|
|
![]() |
|
|