Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-23, 11:07   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Jeg pleier ikke å gå uten truse under skjørt og kjoler nei. Hva skal ta i mot det som eventuelt måtte komme av utflod da? Har ikke så lyst på flekker på skjørt og kjole når jeg setter meg.
Ikke at jeg er så plaget med det. Men man vet aldri når det plutselig kommer.

Jeg sover naken da. Og vi har ei hytte et kvarter hjemmefra. Som egentlig er under oppussing. Så det er ingenting inne der. Som ligger veldig skjermet til. Det hender jeg reiser inn dit på solskinnsdager og sprader naken rundt. Bader litt i åa, og nyter frihetsfølelsen det gir meg. Hadde jeg vært tøff nok, så skulle jeg oppsøkt en naturiststrand.

Gammel 15-07-23, 11:19   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg pleier ikke å gå uten truse under skjørt og kjoler nei. Hva skal ta i mot det som eventuelt måtte komme av utflod da? Har ikke så lyst på flekker på skjørt og kjole når jeg setter meg.
Ikke at jeg er så plaget med det. Men man vet aldri når det plutselig kommer.

Jeg er ikke så plaget med utflod, men jeg kjenner det når det kommer. Hvis jeg er ute og går i kjole, så er jo ikke stoffet i nærheten av underlivet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 12:10   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er ikke så plaget med utflod, men jeg kjenner det når det kommer. Hvis jeg er ute og går i kjole, så er jo ikke stoffet i nærheten av underlivet.

Ikke når du er ute å går nei. Men så fort man setter seg ned.

Gammel 15-07-23, 12:12   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Ikke når du er ute å går nei. Men så fort man setter seg ned.

Jo, kanskje. Som sagt sitter jeg ikke så mye uten truse. Men det skjer, fortrinnsvis i sydenland, og med solkjoler som vaskes hyppig. Og jeg har sjelden utflod.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 18:22   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Atte, hæ? Nei, det har virkelig ikke falt meg inn. Ikke kan jeg si at trusen plager meg heller, her jeg trasker rundt i 35 grader og høy luftfuktighet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-23, 18:46   #6
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det har jeg aldri tenkt på engang. Føler meg naken uten truse og hadde heller ikke følt meg vel hvis jeg skulle gå rundt uten. Jeg går dessuten ofte i ganske korte skjørt/kjoler. Er det varmt ute, føler jeg ikke at det er trusa som gjør utslaget for svettemengden heller, så for min del har jeg ikke behov for å rive av trusa for å ha det mindre varmt.
Sover for øvrig alltid naken (det går jo ikke an å sove med klær på!!) og har gjort det siden tidlig i tenårene.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-23, 08:35   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Mot gnisselår og friksjonssår er rollon-deodorant på innsiden av lårene uovertruffent, det berget meg på Tons i 25 varme i år!
Sånn ellers, så har jeg en hudsykdom i underlivet, og går uten undertøy når jeg er hjemme, fordi utbruddene oppfører seg bedre om de får mye luft.
Bare unntaksvis ute, og da kun med langt skjørt.

Gammel 19-07-23, 10:47   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ser du nøye på sykkelshortsen?

Gammel 19-07-23, 10:49   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Prøver å se bort, men altså… Av og til får du med deg alt på et kort blikk.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-23, 19:27   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Tar du igjen noen, og du ikke orker, eller det ikke er mulig å sykle forbi er det vanskelig å la være å se det som er rett foran øynene dine.
bill mrk skal Aldrialdrialdri ha hvit slitt sykkelshorts

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-23, 10:51   #11
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Til hovedspørsmålet: dame i 50-årene med begrenset blærekontroll ved brå bevegelser og nys er truseløs uaktuelt. Må ha noe som fanger opp skvetten.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-23, 18:27   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Må ha noe som fanger opp skvetten.

Skvettlapp, kanskje?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-23, 02:02   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klarer ikke å lese denne tråden uten å referere den legendariske åpningen på Tilsammas, der hun går rundt i full puma hele den første scenen: - Men jag har ju SVAMP! Jag måste LUFTA!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-23, 16:08   #14
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja går ofte uten truse.

Gammel 20-07-23, 23:19   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, her var det mange pripne!

Jeg gikk mye uten truse da jeg var yngre. Lenge siden nå, egentlig. Men jeg liker det.
Og selvsagt har jeg ikke på så kort skjørt at jeg risikerer å sette meg med bar rumpe på steder andre skal sette seg på.
Luft er bra!

Gammel 20-07-23, 23:28   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Herregud, her var det mange pripne!

Jeg gikk mye uten truse da jeg var yngre. Lenge siden nå, egentlig. Men jeg liker det.
Og selvsagt har jeg ikke på så kort skjørt at jeg risikerer å sette meg med bar rumpe på steder andre skal sette seg på.
Luft er bra!

Du sitter jo fortsatt med naken rumpe innvendig i skjørtet ditt? Men skjørtet vaskes kanskje oftere da.

Sist redigert av My : 21-07-23 kl 09:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 09:27   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så sjarmerende å kalle folk pripne. Blir så nydelige debatter av slik.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 09:33   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, man er skikkelig prippen om man blir sår fordi lårene gnisser sammen, eller man sliter med mye utflod eller urinlekkasjer, og er avhengig av truseinnlegg (som er noe av det som går igjen som grunn til at folk ikke føler seg komfortable med å gå uten truse).

La det strømme fritt folkens!

Gammel 21-07-23, 09:38   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor det er å være prippen, nei. De aller fleste påpeker jo at det er pga egen følelse eller komfort.

Gammel 21-07-23, 10:01   #20
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Altså det der med at rumpen evt. kommer borti noe når man sitter. Det gjør den jo om man har stringtruse eller -bikini også. Det er jo ikke "det aller helligste" som gnisses mot stoler og klær heller, selv ikke når man er truseløs. Man har jo "beskyttende hudfolder" rundt omkring både bak og foran - det er jo ikke helt åpent, liksom. Skjønner svette og utflod og følelse av komfort etc., altså, men at det skal være så veldig uhygienisk hvis man ikke har spesielle plager, ser jeg egentlig ikke.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.