|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Jeg pleier ikke å gå uten truse under skjørt og kjoler nei. Hva skal ta i mot det som eventuelt måtte komme av utflod da? Har ikke så lyst på flekker på skjørt og kjole når jeg setter meg.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?
Jeg er ikke så plaget med utflod, men jeg kjenner det når det kommer. Hvis jeg er ute og går i kjole, så er jo ikke stoffet i nærheten av underlivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Ikke når du er ute å går nei. Men så fort man setter seg ned.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jo, kanskje. Som sagt sitter jeg ikke så mye uten truse. Men det skjer, fortrinnsvis i sydenland, og med solkjoler som vaskes hyppig. Og jeg har sjelden utflod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Atte, hæ? Nei, det har virkelig ikke falt meg inn. Ikke kan jeg si at trusen plager meg heller, her jeg trasker rundt i 35 grader og høy luftfuktighet.
![]() |
#6 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Nei, det har jeg aldri tenkt på engang. Føler meg naken uten truse og hadde heller ikke følt meg vel hvis jeg skulle gå rundt uten. Jeg går dessuten ofte i ganske korte skjørt/kjoler. Er det varmt ute, føler jeg ikke at det er trusa som gjør utslaget for svettemengden heller, så for min del har jeg ikke behov for å rive av trusa for å ha det mindre varmt.
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Mot gnisselår og friksjonssår er rollon-deodorant på innsiden av lårene uovertruffent, det berget meg på Tons i 25 varme i år!
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Prøver å se bort, men altså Av og til får du med deg alt på et kort blikk.
![]() |
#10 |
Ser lyst på livet
|
Tar du igjen noen, og du ikke orker, eller det ikke er mulig å sykle forbi er det vanskelig å la være å se det som er rett foran øynene dine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Til hovedspørsmålet: dame i 50-årene med begrenset blærekontroll ved brå bevegelser og nys er truseløs uaktuelt.
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Klarer ikke å lese denne tråden uten å referere den legendariske åpningen på Tilsammas, der hun går rundt i full puma hele den første scenen: - Men jag har ju SVAMP! Jag måste LUFTA!
![]() |
#14 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Ja går ofte uten truse.
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Herregud, her var det mange pripne!
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Du sitter jo fortsatt med naken rumpe innvendig i skjørtet ditt? Men skjørtet vaskes kanskje oftere da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-07-23 kl 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Så sjarmerende å kalle folk pripne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Jepp, man er skikkelig prippen om man blir sår fordi lårene gnisser sammen, eller man sliter med mye utflod eller urinlekkasjer, og er avhengig av truseinnlegg (som er noe av det som går igjen som grunn til at folk ikke føler seg komfortable med å gå uten truse).
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Jeg skjønner ikke hvorfor det er å være prippen, nei.
![]() |
#20 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Altså det der med at rumpen evt. kommer borti noe når man sitter. Det gjør den jo om man har stringtruse eller -bikini også. Det er jo ikke "det aller helligste" som gnisses mot stoler og klær heller, selv ikke når man er truseløs. Man har jo "beskyttende hudfolder" rundt omkring både bak og foran - det er jo ikke helt åpent, liksom. Skjønner svette og utflod og følelse av komfort etc., altså, men at det skal være så veldig uhygienisk hvis man ikke har spesielle plager, ser jeg egentlig ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|