Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-24, 21:04   #121
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvordan var det å komme inn i handlingen igjen i "the diplomat"? Bør vi se siste episode fra sesong 1 om igjen - eller er de greie og gir en oppsummering ved oppstart?

Jeg så hele sesong 1 og var veldig glad for det, og jeg koste meg med den på nytt. Jeg hadde glemt masse! Ja, så i alle fall se siste episode på nytt.
Det er en liten oppsummering i starten.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-24, 21:22   #122
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-24, 09:26   #123
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så noen episoder av "Dama til" med Annika Momrak i går (NRK). Likte den godt.

Sist redigert av liefje : 08-11-24 kl 09:38.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 22:59   #124
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen begynte akkurat å se Rivals på Disney+. Lovende! Så ser jeg videre på Lykkeland for meg selv. Jeg og eldstejenta er ferdig med Sex and the city, og trenger noe nytt (hun ser Grey's Anatomy, jeg har ikke mer krutt igjen der). Vet ikke helt hva det skal være.

Gammel 12-11-24, 23:24   #125
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver med maraton på Big bang theory. I tillegg til Lykkeland.

My, jeg er dronning av tenårings-tv så si fra om dere vil ha tips.

Gammel 13-11-24, 08:19   #126
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Så sesong 2 av the Diplomat (Netflix) de siste dagene. Litt forvirret i begynnelsen for jeg husket ikke så godt fra sesong 1, men det ble bedre. Og FOR en slutt. Bra det kommer nok en sesong

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-24, 10:04   #127
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Håper vi slipper å vente like lenge på neste sesong!

Gammel 13-11-24, 10:08   #128
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Vi så siste episode i første sesong av The Diplomat for å kunne henge med på andre sesong, og vi gleder oss enormt til fortsettelsen.

Gammel 13-11-24, 10:21   #129
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg så hele og elsket se song 1 på nytt like mye som sist.

Gammel 13-11-24, 11:52   #130
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg driver med maraton på Big bang theory. I tillegg til Lykkeland.

My, jeg er dronning av tenårings-tv så si fra om dere vil ha tips.

Tar gjerne imot tips ja! Det hun liker fra før er sånt som Friends, Brooklyn nine-nine, The good place, Kaos ++ på den lette siden, men har aldri helt fått taket på The Big Bang theory, Gilmore Girls eller Emily in Paris. Men likte veldig godt Sex and the City. Så det virker litt tilfeldig hva som fenger.

Ellers har hun likt sånt som The 100, Manifest, The last of us, og diverse annet i sci-fi-/dystopi-sjangeren. Filmer som Hunger Games og Maze Runner, ja, også Marvel. Har sett så godt som alt av Marvel, både filmer og serier. Av drama har hun blitt fenget av Gossip Girl, Grey's Anatomy, How to get away with murder m.m., men er ikke interessert i å se f.eks Only murderers in the building, av en eller annen grunn.

Sist redigert av My : 13-11-24 kl 11:57.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-24, 12:06   #131
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hun har sikkert sett Wednesday (Netflix)?

Jeg likte godt Never have I ever (Netflix). Jeg har også sett To all the boys I loved before, men den er mer ... tja. Ikke så morsom som Never have I ever. Jeg venter på sesong to av My life with the Walterboys. Jeg hører at The summer I tuned pretty er lignende, men den strømmetjenesten har ikke vi.

Ginny and Georgia kan kanskje fenge for den har et annet lag enn bare teenage-drama, synes jeg. Må vel komme en sesong 3 snart der?

Jeg skulle foreslå den gamle Gossip girl, men den har hun sett, og jeg har ikke selv sett Pretty little liars eller Vampire diaries.

Drama: Firefly lane (Netflix) (venninner til evig tid eller hva den heter på norsk) eller This is us? Lurer på om Disney+ har den nå.

Gode, gamle House var jo strålende i sin tid. Av andre sykehusserier finnes The good doctor.

Manifest var jeg også hektet på, og en som er minst like bra er jo Fringe! Skulle ønske jeg kunne sett den på nytt for første gang igjen! Den er på Max.

Av skikkelig gamle dramaserier finnes jo One three hill (Max og Prime) og Dawsons creek (Viaplay). Kom på Dawson pga jeg nevnte Fringe over her (Joshua Jackson ). Av disse tror jeg OTH har holdt seg best.

Gammel 13-11-24, 12:13   #132
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Kom til å tenke på New girl. Den prøver vel å være litt Friendsaktig. Jeg så bare et par sesonger, men den finnes i 7 sesonger på Disney+, så den må jo ha fenget en del.

Gammel 13-11-24, 12:35   #133
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Hun har sett det meste av det du nevner der også. Wednesday, Never have I ever, Pretty Little Liars og Fringe. Ja, og 3 Body Problem som er litt i samme gata som Fringe (som var ekstra gøy rundt den tida hun var i Geneve og besøkte CERN på skoletur). Tror kanskje hun har sett Ginny and Georgia også. Alt dette er serier hun har likt altså, så egentlig gode forslag, hvis vi ikke hadde sett dem allerede.

Jeg har sett Firefly Lane selv, men likte den bare sånn passelig, og tror ikke den vil fenge henne noe særlig. I alle fall gidder ikke jeg å se den på nytt sammen med henne. House begynte vi på, og hun likte den litt, men siden hun var oppslukt av Grey's, og syntes det holdt med en sykehusdramaserie, så var hun ikke interessert i å se videre.

Og siden det er en serie for oss å se sammen så skal det jo være underholdning for meg også, så Dawsons Creek, Melrose Place (du nevnte ikke den altså) og andre 20-30 år gamle teensåper utgår.

Det er ikke så lett, hun har sett veldig mye, og det må være noe vi begge liker. Og som ligger på en strømmetjeneste vi har (Netflix, Max, Disney+, Viaplay, Tv2, NRK). Og helst noe relativt nytt.

New girl har jeg ikke sett, eller hørt om, skal undersøke den.

Gammel 13-11-24, 12:50   #134
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har sett ca 5 minutter av den nye A good girls guide to murder. Har egentlig tenkt å se den, har bare ikke kommet i gang. (Netflix).

En kort serie (3 sesonger) som er bra og ikke sett av så mange, tror jeg er den britiske Love sick på Netflix. Muligens kleint å se med mamma. Frukt har også anbefalt den noen ganger, tror det var slik jeg fant den.

I den gaten er jo også Sex Education. Men den har dere sikkert sett.

Atypical er jo en fin serie, men sikkert noe dere har sett.

Gammel 13-11-24, 16:34   #135
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Hva med A million little things?

Gammel 13-11-24, 17:38   #136
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Er det noen som har sett «En dag» (one day?).

Gammel 13-11-24, 19:42   #137
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ja, og det er noe av det fineste jeg har sett på flere år. Men sjekk antall episoder før du begynner å se. Jeg trodde det var 4-6 episoder, siden det står miniserie, men det er mange flere.

Gammel 13-11-24, 19:48   #138
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ja, jeg likte den veldig godt! Mye bedre enn filmen med samme navn (basert på samme bok), selv om en del av dialogene var identiske. Filmen er fra 2011 eller deromkring med Anne Hathaway.

Gammel 13-11-24, 20:43   #139
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har nesten sett den ferdig nå og liker den veldig godt og anbefaler den gjerne videre jeg og.

Gammel 14-11-24, 08:51   #140
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

ja, den så jeg for en td tilbake og likte den godt. Selv om jeg gråt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.