|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Hmm jojo. Men ser egentlig ut som om det er noen som saksøker Zuckerberg fordi man har masse penger. Grunnlaget for søksmålet virker tvilsomt og motivasjonen ser ut til å være et forsøk på å inngå forlik for å tyne noen kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Her er jeg
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Tja, til tider veldig kjedelig og andre ganger kjekt. Kan i perioder føles som en kjempeavvisning med mange på vennelisten og ingen som tar kontakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg trives på facebook.
![]() |
#125 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?
Hva mener du med å ta kontakt? Sende meldinger og slikt? De fleste jeg kjenner, bruker Facebook veldig lite til denslags. En og annen post på veggen, kanskje en melding eller to i måneden, og innimellom en kommentar til noe jeg har postet eller skrevet, men generelt så bruker jeg ikke Facebook til å kommunisere direkte med folk. Mer til å følge litt med på statusen deres, hva de driver med, linker og bilder de legger ut og sånt. Og noen spill.
![]() |
#126 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tar du kontakt da?
![]() |
#127 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook er greit tidsfordriv, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg var mer hekta på å være der med en gang jeg regga meg, men må fortsatt inn et par ganger i løpet av dagen men ikke like ivrig som i begynnelsen nei.
![]() |
#129 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Er medlem, men ikke aktiv..
![]() |
#130 |
Carpe Diem!
Hvor: oslo
![]() |
#131 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg synes facebook er kjekt for å kunne se bilder venner legger ut, og fordi det er enkelt å sende en liten hilsen i nye og ne |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook er morro.
![]() |
#133 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() |
#134 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Vi var om bord på Logos 2 i noen måneder i begynnelsen av året (siste reise til caribbean.. sukk - lengter), og nesten alle vi traff der har en fb-profil. Veldig grei måte å få med seg ting som skjer på, og holde kontakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har tatt opp kontakten med flere gamle venner, mennesker jeg har savnet. Senest i går pratet jeg (chattet) med en jeg ikke har sett på 7 år og nå får jeg vist snart besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Superaktiv
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Bruker igrunn ikke facebook, men greit og ha liksom.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har aldri vært medlem eller inne der. I en alder av 39 så tror jeg ikke det er så stor interesse av å være med der blant mine venner, og de jeg gikk på ungdomsskolen med, har jeg ingen interesse av å "møte" igjen.
![]() |
#138 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Har en facebook profil ja, det har no nesten alle eg kjenne. Klarer meg godt uten alle disse applikasjonane, men e veldig kjekt å se på bilder folk legg ut. Og så blir man jo minna om bursdaga og invitert på events ++
![]() |
#139 |
Erfaren
|
Enig med dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Stoiker
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook er en fin ting for å holde seg oppdatert på bekjentes ve og vel.
![]() |
Emneord |
|
|