|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Så ung og så naiv.
|
|
|
#123 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
flisespikker
|
Det er mange som evner å falle for flere slags kjønn, vet du. Ikke vær så firkantet, nå da.
|
|
|
#127 |
|
|
Det forklarer jo ganske mye. Skogsturer, små hunder, byturer og shopping i ny og ne, fancy frisyrer... |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Nordmøre
![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg har gått for Maggie siden jeg gikk på barneskolen jeg, og det gjør jeg enda... over alt på nettet nesten... |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg fant mitt i en dødsannonse rundt årtusenskiftet, sånn omtrent. (Med E) |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Thula er et nick jeg har hatt siden jeg var 13-14 et sted. Spilte rollespill på den tiden og min første karakter var en prestinne ved navn Thula. Siden har det liksom stuck on me. Opprinnelig er det vel fra Sagaen om Isfolket, Tula, engel med svarte vinger. Jeg la til en H fordi det opprinnelige navnet mitt begynte på Th-, og da ble det liksom mer mitt. |
|
|
|
![]() |
|
|