Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 19:00   #121
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's anatomy

:venter utålmodig på at det skal bli fredag:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:35   #122
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

:venter utålmodig på at det skal bli fredag:

Fredag?

Gammel 13-02-07, 19:46   #123
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Fredag?

Jupp. Sesong 3 vises i USA på torsdager, og i løpet av natt til fredag er siste viste episode tilgjengelig for nedlastning på nett.

Gammel 13-02-07, 19:49   #124
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

En av av pcene her i huset laster ned. Jeg får se om jeg jukser litt i rekkefølgen jeg også.

Gammel 13-02-07, 19:55   #125
MokkMokk

Standard

En av av pcene her i huset laster ned. Jeg får se om jeg jukser litt i rekkefølgen jeg også.

Hehe, snart sitter du og venter utålmodig på at det skal bli fredag, du også.

Gammel 13-02-07, 22:33   #126
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom akkurat på at vi drar på hyttetur i no-wlansland (også kalt granskauen) på fredag morgen!

Skrekk og gru!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:36   #127
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hehe, snart sitter du og venter utålmodig på at det skal bli fredag, du også.

Ja, jeg blir jo nødt til det. Tv2 starter igjen til høsten.

Gammel 13-02-07, 22:40   #128
tutta
Passiv

Standard

JAAAAAAA . Blir nok nødt til det jeg også...... Er litt for avhengig.

Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:40   #129
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg utsippa og fæl og savner allerede Greys Anatomy :junkie:
Nettside for nedlasting - pliiiiis!

Gammel 13-02-07, 22:46   #130
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nå føler jeg meg gjennomteit for å følge med Grey's bare på TV2.

Jeg har riktignok fått sett litt inn i sesong 3 (t.o.m. episode 7). Det ble nemlig brent noen episoder fordi jeg var på ferie og da fikk jeg litt ekstre. ... men nå er det lenge å vente.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:56   #131
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Nå er jeg utsippa og fæl og savner allerede Greys Anatomy :junkie:
Nettside for nedlasting - pliiiiis!

http://www.isohunt.com/torrents/?ihq=greys+anatomy

Du trenger også et nedlastingsprogram. Vi bruker torrents.

Gammel 13-02-07, 22:58   #132
tutta
Passiv

Standard

http://www.isohunt.com/torrents/?ihq=greys+anatomy

Du trenger også et nedlastingsprogram. Vi bruker torrents.

Litt jeg, men er torrents og utorrents det samme??

Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:00   #133
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Skal jeg være ærlig, så aner jeg ikke. Det er noen andre i huset som driver med dette.
http://www.free-download-support.com...FThvMAodkH7gLw

Gammel 13-02-07, 23:10   #134
tutta
Passiv

Standard

Skal jeg være ærlig, så aner jeg ikke. Det er noen andre i huset som driver med dette.
http://www.free-download-support.com...FThvMAodkH7gLw

Får spørre sambo om hjelp tror jeg

Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:50   #135
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Var det siste episode i går?

Jeg kan ikke tro at de drepte Denny

Gammel 14-02-07, 11:07   #136
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også sett en god del inn i sesong 3. Så episode 14 fra sesong 3 i går. Avhengig, ja. De drepte Denny, ja, men vent å se, han får siste ord allikevel.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:21   #137
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Drepte Denny?, noe jeg ikke har skjønt her tydligvis....

Gammel 14-02-07, 11:25   #138
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Litt jeg, men er torrents og utorrents det samme??

Torrents er hva du laster ned og Utorrent er programmet!

Gammel 14-02-07, 11:39   #139
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har også sett en god del inn i sesong 3. Så episode 14 fra sesong 3 i går. Avhengig, ja. De drepte Denny, ja, men vent å se, han får siste ord allikevel.

Å, nå ble jeg jo _ikke_ nysgjerrig da? Hva skjer, hva skjer???

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:09   #140
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Embriksmamma, vil du virkelig vite det? Det er jo mye bedre når du ikke vet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.