Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 14:26   #1
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grey's anatomy

Noen som kan gi meg en kjapp innføring i hva som har skjedd i de to siste episodene? På grunn av irriterende omstendigheter har jeg ikke fått sett dem.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:40   #2
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anathomy

Da har du gått glipp av noe! Det sluttet dødsspennende forrige gang. Det kom inn en pasient med en udetonert bomde i kroppen. Grey står å holder bomben. Tar hun bort hånden så eksploderer det

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:43   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anathomy

Ja, det var så spennende! Gleder meg sånn til episoden ikveld

Husker ikke hva som skjedde gangen før der igjen..

Men sist så skjedde som sagt det Lindamor sa + at mannen til hun Baily (legen til de turnuslegene) krasjet i en bilulykke på vei til Baily sin fødsel ... Så nå er hun i fødsel, og han på operasjonsstua (opereres av McDream ) - mens hele kirurgavdelingen muligens kan smelle når som helst.. om Meredith ikke klarer å ha hånda si der den er ..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:47   #4
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anathomy

Selvfølgelig måtte det ha skjedd noe spennende ja
Si mere da..

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:51   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anathomy

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Selvfølgelig måtte det ha skjedd noe spennende ja
Si mere da..

Husker ikke noe mer egentlig.. Det blir nok en liten oppsummering ikveld og, så du kommer nok fort inn i det!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:54   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anathomy

Du kan jo se om du finner episodene på nett, og se dem da?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:59   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anathomy

jeg ville lastet ned episodene. du kan og finne et godt sammendrag her

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 19:22   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy

Jeg ville lastet ned de to siste episodene, for det var en dobbelepisode laget spesielt for å tiltrekke ekstra seere pga Superbowl i USA, har jeg lest et sted.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 19:43   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg ville lastet ned de to siste episodene, for det var en dobbelepisode laget spesielt for å tiltrekke ekstra seere pga Superbowl i USA, har jeg lest et sted.

Det regner jeg med at de greide fint! For det var fryktelig spennende!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 20:13   #10
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Greys anatomy

Det var veldig spennende ja, men jeg ble litt satt ut og skuffa over at alle var så letta over at det hadde gått bra med alle hovedpersonene. Det ble ikke løftet ett øyelokk over de fra "bombeteamet" som døde... det reagerte jeg på!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 20:20   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy

Det var seer-rekord på dobbel-episodene, ja. Spesialskrevet for å få menn til å følge med også. Hva man vet ...

Ja, litt rart at det ikke var noe om reaksjoner siden bombeteamet døde, men tror at storyen dreide seg om Meredith-I've-got-a-feeling-greie.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:07   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy

Å... Trodde det var siste episodene det var snakk om. :downloadgreysavhengig:

Inne på imdb.com er det også sammendrag, men ganske korte.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:12   #13
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det var seer-rekord på dobbel-episodene, ja. Spesialskrevet for å få menn til å følge med også. Hva man vet ...

Ja, litt rart at det ikke var noe om reaksjoner siden bombeteamet døde, men tror at storyen dreide seg om Meredith-I've-got-a-feeling-greie.

Helt sikkert, men det får da være måte på overfladisk da! Liker serien veldig godt jeg - men liker ikke karakteren Meredith faktisk.. hun gir meg grøssninger.

Men jeg synes George er fin da..

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 07:18   #14
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Liker serien veldig godt jeg - men liker ikke karakteren Meredith faktisk.. hun gir meg grøssninger.

Men jeg synes George er fin da..

Vet du, jeg er helt enig med deg. Det er første serie jeg har fulgt med på hvor jeg ikke liker hovedpersonen noe særlig godt. Det må vel være tilsiktet?

(Forøvrig: Hvor langt har episodene kommet i USA? *har bare fem episoder igjen av 2.sesongen )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 08:43   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anatomy

Jeg blir sprø av den der litt-Bridget-Jones-wannabe-måten Meredith snakker på. Det er rett og slett ganske irriterende å høre på henne.

George er søt, og jeg digger Miranda Bailey og Preston Burke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:00   #16
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vet du, jeg er helt enig med deg. Det er første serie jeg har fulgt med på hvor jeg ikke liker hovedpersonen noe særlig godt. Det må vel være tilsiktet?

(Forøvrig: Hvor langt har episodene kommet i USA? *har bare fem episoder igjen av 2.sesongen )

Sesong 3 - episode 10 var siste. Og nå tror jeg de har tatt juleferie...


Opprinnelig lagt inn av Niobe

George er søt, og jeg digger Miranda Bailey og Preston Burke.

Jeg digger også Miranda! Hun er bare helt rå til tider.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 17:45   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Greys anatomy

Jeg begynner tilogmed å like Christina - som jeg først ikke tålte - mye bedre enn Meredith. Og så liker jeg Burke og Bailey selvfølgelig. Og ikke McDreamy - men derimot kona hans

*rasjonere på de siste episodene*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 17:59   #18
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg begynner tilogmed å like Christina - som jeg først ikke tålte - mye bedre enn Meredith. Og så liker jeg Burke og Bailey selvfølgelig. Og ikke McDreamy - men derimot kona hans

*rasjonere på de siste episodene*

Og jeg kan ikke annet enn å signere på dere begge to! Akkurat som jeg skulle skrevet det selv.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 18:46   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greys anatomy

Liker McDreamy jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 19:36   #20
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg begynner tilogmed å like Christina - som jeg først ikke tålte - mye bedre enn Meredith. Og så liker jeg Burke og Bailey selvfølgelig. Og ikke McDreamy - men derimot kona hans

*rasjonere på de siste episodene*

Jepp, må si meg enig der ja.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no