|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerTipper at både den ene og den andre fikk noen høyst uvelkomne bilder i hodet nå.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerFor de som lurer: Jeg har ikke lyst på min svigermor. Eller svigerfar.
|
|
|
|
#3 |
|
er her
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingermin første svigermor ja |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerNå, har det blitt noe på deg? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingernei |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerÅ, gudbedre for en nydelig tråd! |
|
|
|
#9 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerOg skulle du få svigersønner, Smilefjes, så er det vel ikke så sannsynlig at de vil ha seg med en svigermor.
|
|
|
#11 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger
Hvis jeg ender opp med en kjekk, ung svigersønn, med større behov enn vanlig, skal jeg sende ham en tur til deg. :raus:
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerOg jeg som trodde vi hadde nyperoser.
|
|
|
#14 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerHvorfor har ingen tagget denne som Klassiker ennå?
|
|
|
#17 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerHerlig tråd, dog litt ødelagt av svigerfarsex.
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerJeg har et forslag om du vil bytte ut dama. Du kan få min eldste. Hun er 11. Dvs at hun ikke får lov til å pule på minst 10 år. Så da kan du leve ut drømmen om svigermor imens.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Må få dette ut og vil gjerne ha noen tilbakemeldingerJa, ikke sant. Og når han er lei av en svigermor som er blitt gammal og grå, så er det en babe som er klar som et egg. Dette er jo en win-win situasjon.
|
![]() |
| Emneord |
| dot dot dot, fantasi, fersken, frilynt, klassiker, svigermors drøm, svigerstønn, svigersønn |
|
|