|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Dømmer du folk etter utseendet?Ble sittende og tenke litt på dette etter at jeg så reklame for X Factor.
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Registrerer, dømmer sjelden. Men med mindre man er ufattelig skitten og uflidd, eller det står bimbohore stemplet over hele personen. Da må jeg innrømme at jeg dømmer en smule.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
Signerer. |
|
|
|
#4 |
|
Ustabil
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Hele spørsmålsstillingen blir rimelig tabloid. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg har ikke lest alle svar her. Jeg trodde ikke at jeg gjorde det, jeg trodde virkelig ikke det. Men så var jeg med om en opplevelse der jeg møtte noen som jeg bare hadde kjent på nett. Denne personen visste jeg var raus, varm, smart, intelligent og morsom. Og så møtte jeg denne personen live i en setting med mange andre mennesker. Vi stod og snakket en god stund og hadde det hyggelig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Hvorfor hadde du ikke blitt kjent med personen? Var det på grunn av utseendet?
|
|
|
#7 |
|
|
Ja, på grunn av utseendet. Personen har Jeg hadde snakket med vedkommende en kort stund og så sansynligvis gått videre. Men nå visste jeg jo hva denne personen stod for og vi hadde det kjempehyggelig. Sist redigert av Pelen : 18-09-09 kl 20:39. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jepp, det gjør jeg. :tilstår: |
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg forhåndsdømmer daglig. Anbefales på det varmeste! Det innebærer nemlig at man blir positivt overrasket når man blir bedre kjent med folk.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg dømmer aldri folk etter utseende og jeg oppdrar ungene mine til å heller ikke gjøre det. Man kan ikke se på utsiden hva som bor i ett menneske. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Ja, det gjør jeg. Jeg registrerer og tolker ivhertfall ganske kjapt. Dette gjelder nåde utseende, klær, kroppsholdning osv. Men jeg er veldig klar over det og er ikke redd for å revurdere mine konklusjoner når jeg blir bedre kjent med personen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
MORMOR
Hvordan gjør jeg det? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ustabil
|
Det jeg mente var hvordan oppdrar du barna dine til å ikke dømme på utseende. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
MORMOR
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg må nok innrømme at jeg må ta meg selv i nakken noen ganger. Jeg prøver å ikke dømme, men jeg gjør det og finner som regel ut at jeg hadde feil. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Det må jo være tøft for enkelte av deltakerende å se dette senere på tv.
|
|
|
|
#19 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg synes alle mennesker er pene bare de er stelt og ikke uflidde.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?I forhold til et slikt program så går jeg ut fra at de som melder seg på har sett ett og annet lignende program før og vet hva de risikerer å gå til. |
|
![]() |
|
|