|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg merker at det er én ting jeg har gjort altfor lite før jeg blir 30, nemlig feste til tidlig morgen og danse hele natten... Men det er aldri for seint vel? Kan gjøre det i 40-årene sant? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Forresten, er det ingen som har danset salsa på Cuba? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
Man blir aldri for gammel til å være nattens dronning. :datapunkt: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heh.
|
|
|
|
#6 |
|
Permakulturell
|
Jeg har prøvd. :dårlig danser:
|
|
|
#7 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg har ikke danset salsa på Cuba, men jeg har nå både danset salsa og gått ganske mye rundt på måfå i Mexico.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Om jeg ikke skal signere på det med NY maraton, akkurat (altså, det er FANTASTISK, men er vel ingen nødvendighet), akkurat.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sånn bør man leve alltid, hele livet. Det er hva som gjør et helt vanlig liv om til et ekstraordinært et. |
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Enig med Skvetten.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Oj - jeg nærmer meg slutten av det berømte tiåret...
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Ikke før 30, men før man dør ihvertfall så bør man ha forsøkt å elske helt uten hemninger og å tørre å hvile helt trygt i å være elsket uten hemninger tilbake. :forelsket: |
|
|
|
#13 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Jeg er så enig!
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Også bør man seriøst ha lest tråden om livsvisdom og om bunader på fp. |
|
|
|
#15 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Noen av tingene jeg har gjort før jeg ble fossil, som liksom utmerker seg på en måte (for meg):
doing the dishes while doing the dishes Sist redigert av zeppelin : 27-09-09 kl 10:58. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg har ikke lest hele tråden, for jeg ble så satt ut av tanken på at man skulle leve ut så mye før 30, og etterpå var løpet kjørt. Samt at jeg reagerte utrolig snerpete på det indirekte budskapet som fyller deler av tråden - at man bør fylle livet med er "ekstremopplevelser" for å ha hatt et godt nok liv. Jeg skjønner at jeg er sær og sur, ikke er jeg premenstruell engang. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Jeg er helt enig med deg, Balanse - og jeg er heller ikke premenstruell (ikke sur engang, når jeg tenker meg om, men enig allikevel).
|
|
|
|
#18 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Er interrail nevnt?? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Denne er fin! I fjor vinter bestemte jeg meg for å slutte å si "Næsj, slikt kan ikke jeg" om alt mulig, og dermed lærte jeg meg å karre meg ned en bakke på slalomski OG jeg begynte å løpe på vinterføre. To ting jeg trodde jeg ikke kunne klare.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Det var en veldig fin liste, Balanse! Jeg er heller ingen ekstrem-elsker, og å svømme med haier, hoppe i strikk, klatre i høye fjell eller å dykke er omtrent det jeg kan tenke meg minst i hele verden. Når jeg leste lista di ble jeg også ekstra glad i byen min.
|
![]() |
|
|