|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Utringning, hva synes du om det? | |||
| Pent |
|
44 | 42,31% |
| Grøsselig |
|
3 | 2,88% |
| Bring it to me baby |
|
25 | 24,04% |
| Styggeste jeg ser |
|
2 | 1,92% |
| Vulgært (må jo ha med den) |
|
19 | 18,27% |
| Idiotiske poll igjen. |
|
11 | 10,58% |
| Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utringning
Jeg blir mer svett der, jeg bruker jo ikke deodorant der, akkurat. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UtringningDet spørs hvor mye strekkmerker man har.
|
|
|
|
#123 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har G selv jeg altså - og jeg vet at jeg IKKE liker den inntil-klivitsj-greia foran, nettopp fordi jeg blir svett og sånt |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UtringningKommer helt an på puppenes størrelse. Det kan være fint eller vulgært, alt etter størrelse og hvor stor utringning. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: UtringningHallo? Hurra for pupper. Små, store, lange, flate, whatever. Hipp hurra. Punktum. De som eier dem får gjøre det de har lyst til med dem. Ærlig talt.
|
|
|
#126 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jo, forsåvidt enig. Men det er ikke alltid like heldig med svær utringning på store, små, eller lange pupper. Men ikke noe jeg tenker alt for mye over. Folk får kle seg somn de ønsker. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#128 |
|
Passiv
|
Sv: UtringningJeg liker å ha utringning. |
|
|
|
#130 |
|
Dig for victory!
|
Sv: UtringningDybden på utringningen bør avhenge av situasjonen, synes jeg. Jeg synes det lille bildegalleriet til m^2 var ganske beskrivende, selv om jeg kan være enig i at akkurat utringningen i midten kanskje ikke kler alle. Den røde kjolen Veronal viste hadde fin utringning, og så er jeg enig med Mim i at pologenser og feil BH ikke gjør store pupper noen tjeneste. Med andre ord er det også litt individuelt hva man kler. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: UtringningJeg synes utringing er pent! Jeg bruker mye overdeler med utringning. Det hender jeg tar en singlet under og et matchende skjerf i halsen.
|
|
|
#132 |
|
|
Sv: UtringningDa en god kamerat ble 30 år, bestemte en venninne av meg og jeg at vi skulle sprite opp festen litt. Vi stylet oss opp med sykepleieruniform, ekstra lange øyenvipper og ekstremt høyhælede sko. Utringningen var enorm! Og vi hadde det dyrisk morsomt! Bilder ble det tatt hele kvelden, og vi var ikke kkurat de to damene som gjemte oss for kameraet.
|
|
|
#133 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: UtringningStore pupper i dekkende gensere blir ofte det samme som å gå med skilt på brystet med "Jeg har store pupper!". Jeg nekter å gå slik selv om mange med mindre bryster nok vil jeg skal dekke meg mer til. Jeg viser heller litt hud på brystet enn å se fullstendig uproposjonert ut og får folk til å undre seg over hvordan jeg i det hele klarer å holde balansen med et slikt frontparti.
|
|
|
|
#134 |
|
intro
|
Hvorfor skulle de (vi?) ville det?
|
|
|
|
#136 |
|
Absolut ateist
|
Sv: UtringningFordi det er som oftest de med små pupper som syns det er vulgært m.m. med store pupper og god kløft. Man trekker da konklusjoner.
|
|
|
#137 |
|
blant fjord og fossevell
|
Desverre er det noen som tenker slik. Jeg sier ikke at alle gjør det, men noen.
|
|
|
|
#138 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Utrigningsvarte idiotiske poll fordi det var ikke noe alternativ som passet meg å svare faktisk. Det er pent så lenge det ikke overdrives, og så lenge man faktisk HAR pupper da..
|
|
|
#139 |
|
|
Ikke som oftest, men av og til. Det er gjerne dem med kirurgisk STORE som viser størst sprekk, mens dem som har naturlig STORE gjerne vil gjemme dem litt bort.
|
|
|
#140 |
|
Absolut ateist
|
Sv: UtringningSom oftest, som i at det er flere av de småpuppede som syns det kontra de storpuppede. Ikke som oftest i at flertallet av de småpuppede syns det.
|
![]() |
|
|