Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"?
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum 1 0,50%
Nja, tja. Noen ganger kanskje? 23 11,50%
Hæh? Aldri falt meg inn 161 80,50%
Næisj. Dustepoll 15 7,50%
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 09:53   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Joda, det har vi glemt. Det ironiske i det hele var vel at du, som var skeptisk til meg i M2, sikkert hjalp meg godt på vei med alle grønne...

Da har jeg altså blitt stalket.

Det er så nære at det må godtas.

Jeg har jo nevnt før i denne tråden at det hender jeg er barnslig, så jeg kan jo like gjerne ta detaljene også.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:28   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Sitat:

Du er nok bare furten over presset du fikk i vektstagnasjonstråden.

Denne søte rødprikken fikk jeg i denne tråden, tenk jeg har fått et tyttebær. En hevnprikk sådan også. Ikke bare det, jeg furten over press, hvilket press?

Det er et aspekt som også kommer inn på prikking, det med hevnprikking. Har man gitt et tyttebær er det noen som ikke er voksen nok til å la rødprikken ligge før det kommer noe man virkelig kan rødprikke for.

Sist redigert av Skvetten : 24-10-09 kl 10:36.
  Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:34   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er et aspekt som også kommer inn på prikking, det med hevnprikking. Har man gitt et tyttebær er det noen som ikke er voksen nok til å la rødprikken ligge før det kommer noe man virkelig kan rødprikke for.

Det er det vanlige med andre ord. Jeg forstår ikke at det skal være så ille å få en rød. Jeg skjønner ikke helt at enkelte har fått sånn vrangforestilling mot tyttebær. Det er jo bare en måte å si ifra at man er negativt til selve innlegget. Da får man jo heller slå av hele rykte på kontrollpanelet om man ikke tåler negative prikker på lik linje med positive tråder.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 19:14   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Det er det vanlige med andre ord. Jeg forstår ikke at det skal være så ille å få en rød. Jeg skjønner ikke helt at enkelte har fått sånn vrangforestilling mot tyttebær. Det er jo bare en måte å si ifra at man er negativt til selve innlegget. Da får man jo heller slå av hele rykte på kontrollpanelet om man ikke tåler negative prikker på lik linje med positive tråder.

Jeg hevnprikker ikke. Jeg kan prikke, men ikke bare for å gi en rød tilbake. Jeg gir svært sjelden røde prikker. Jeg blir veldig sjelden så irritert av innlegg. Men jeg grønnprikker i vildensky, og merker at det er irriternde å være på forum hvor man ikke kan prikke.

Og så har jeg fått noen sånne 'jeg liker deg ikke men her har du en grønn prikk likevel for du klarte (for en gangs skyld) å si noe fornuftig likevel"-prikker. De er herlig

For min del prikker jeg uten tanke på noe som helst utover at jeg vil gi prikken basert på at det fortjente en prikk. Jeg har fullstendig gullfisk-hukommelse mht nick, og selv om jeg registerer at det finnes noen med elefanthukomelse, så bryr jeg meg katta. Jeg nullstiller hver dag og tar det derfra.

Og så er jeg over å ha null RL venner her. Fritt og deilig

Gammel 24-10-09, 10:40   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Denne søte rødprikken fikk jeg i denne tråden, tenk jeg har fått et tyttebær. En hevnprikk sådan også. Ikke bare det, jeg furten over press, hvilket press?

Den var jo ikke skivebom i det hele tatt nei.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:45   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den var jo ikke skivebom i det hele tatt nei.

Hysj.....må ikke avsløre meg som lite hevnlysten og en som ikke føler på press. Jeg liker imaget som hevngjerrig bitch langt bedre.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 12:12   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten

OMG! Stakkars liten Skvett.

Og litt

Gammel 24-10-09, 12:17   #8
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ingen av de tingene kan tas som bekreftelse av at det er et generelt (eller i det minste utbredt) problem at folk lar være å prikke på grunn av poengene som følger med, som var det du insisterte på i den andre tråden, og jeg mener fremdeles akkurat det jeg svarte der.

Hvem gidder å følge med på de poengene uansett? Det er jo tullete å tro at vi sitter her og skuler på andres poeng. Vi er her tross alt fordi det er spennende mennesker her som det er artig å diskutere med.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

OMG! Stakkars liten Skvett.

Og litt

Trøster man på Skvetter nå også, hva blir det neste?

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 12:36   #9
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

nam, jeg ser at det er en del som svarer i pollen at de "tja, kanskje" gjør det noen ganger. Men alle som har sagt i tråden at de har gjort det, har nevnt enkelttilfeller som enten har vært positive (man har gitt en "ekstra" grønnprikk til noen man synes "fortjener" å komme inn i M2), eller veldig spesielle enkelttilfeller (den ene nazisympatisøren vi hadde her, eller ubehagelige stalkere som plager enkeltbrukere).

Jeg synes ingen av de tingene kan tas som bekreftelse av at det er et generelt (eller i det minste utbredt) problem at folk lar være å prikke på grunn av poengene som følger med, som var det du insisterte på i den andre tråden, og jeg mener fremdeles akkurat det jeg svarte der.

Hvem gidder å følge med på de poengene uansett? Det er jo tullete å tro at vi sitter her og skuler på andres poeng. Vi er her tross alt fordi det er spennende mennesker her som det er artig å diskutere med.

Amen til begge!

Gammel 24-10-09, 12:50   #10
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Helt enig med deg. Der er jammen med mange andre ting som er mere spennende her inne.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 16:11   #11
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvem gidder å følge med på de poengene uansett? Det er jo tullete å tro at vi sitter her og skuler på andres poeng.

Strengt tatt kan du vel ikke se hvor mange poeng andre har, bare dine egne. Det er bare prikkene man kan se hos andre. Eller har jeg misforstått noe?

Gammel 24-10-09, 16:16   #12
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Strengt tatt kan du vel ikke se hvor mange poeng andre har, bare dine egne. Det er bare prikkene man kan se hos andre. Eller har jeg misforstått noe?

Helt riktig presisert, man kan se prikkene.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 16:24   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Du kan ikke se akkurat hvor mange poeng folk har, nei, men hvis du går på medlemslisten og sorterer den på "tilbakemeldinger", kan du se hvor mange de har i forhold til andre.

Gammel 24-10-09, 10:44   #14
Skvetten
Passiv

Standard

Prikker er nå prikker, det gir litt farge i hverdagen. Husker dere til jul i fjor, da hele panelet ble rødt?

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 11:08   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble henvprikket av Scarlett. Hva skal jeg gjøre. :vonbroten:

Gammel 24-10-09, 11:11   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ble henvprikket av Scarlett. Hva skal jeg gjøre. :vonbroten:

Må ikke bli vonbroten, det er så last year.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 11:13   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg bruke strømpistolen istedet?

Gammel 24-10-09, 11:14   #18
Skvetten
Passiv

Standard

Det blir gladvold på fp.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 11:57   #19
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prikket et innlegg som jeg ikke hadde kommet på å prikke hvis det ikke var for at jeg syns vedkommende godt kunne få nok rykte til å komme inn i medlemssalongen. Ellers prikker jeg uten å tenke på poeng, bare på farge og kommentar.

Gammel 24-10-09, 12:13   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, nettopp, Padda. Hvordan Nam klarer å lese noe annet ut av det her, er meg totalt uforståelig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.