|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeÅpner du deg som en blomst da?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeMauser - |
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
Du skal ikke se bort fra at det kommer til å skje oftere i hvertfall, siden jeg lukter så fortryllende godt.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeRiktig innstilling. Du vil treffe utrolig mange der ute som har en bil de er såååå fornøyd med og at det er så dyrt med nye og alt det der - bare ignorer dem. |
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg syns den løven til peugeot er så fin, så det er mulig det blir en liten ny fransk bil av den grunn.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg vet det. Jeg bare greide ikke å holde oppe entusiasmen lenger på franske biler. |
|
|
|
#10 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeMekonomengutta lever hovedsaklig på salg av A6-deler. Er det noe her i verden som er av tvilsom kvalitet, så er det de store Audiene.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Aller helst skulle jeg kjørt en stor motorsykkel og en leken 4-hjuling, men jeg ser ikke at det skjer med det første heller.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHelst burde du jo hatt en Datsun Cherry. |
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeOg helst skulle jeg vært 30 på 70-tallet også. Men det tror jeg ikke røykestoppen får hjulpet meg med.
|
|
|
#15 |
|
*_*
|
Joho, det får den det så! Etter at jeg slutta å røyke har jeg vært både 22, 26 og 32 år på henholdsvis 30-, 50- og 70-tallet. Jeg likte 30-tallet best, for davar det kulest kjoler og hår.
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeOg nå er det sånn at jeg har bestilt meg en liten ferie, så jeg bruker røykepengene på forskudd, egentlig. Så nå må jeg i hvertfall holde opp til ut februar.
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeNår jeg leser det du skriver, Kirsebær minner det meg på noe fra min utstakte erfaring med røykeslutt. Å vokalisere at jeg hadde lyst på røyk og annerkjenne det hjalp meg. Suget på en merkelig måte avtok når jeg snakket om det. |
|
|
|
![]() |
|
|