|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
:sniker seg inn igjen litt mindre såra og vonbroten: Bare for å presisere: Vi klappet ikke i hendene og sa at han var kjempeflink, vi humret litt og sa at han hadde helt rett men at det kanskje var greit å ikke gå bort til folk på den måten. Jeg har full tillit til Acsa og Ulvefars barneoppdragelse og ser ikke på det som min jobb å irettesette verdens skjønneste gutt for en så uskyldig greie. Forøvrig signerer jeg alt Acsa har sagt. :sniker seg ut igjen: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
De med drittunger innser sjelden selv at de har drittunger, det er jo derfor de har drittunger.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg omgås mest ungdommer og deres foreldre, og jeg må si at det er stor forskjell på de foreldrene som humrer og irettesetter når poden har gått over streken og de som irettesetter med alvor bak. De siste liker jeg nok best. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnAltså, barn på den alderen kan da fint komme med sannheter til fremmede av typen "du har stor mage - du er tykk", "det lukter vondt av deg", "du er gammel og stygg" også. Det har vel med sosiale ferdigheter og at foreldrene burde ha seg en prat til barnet om at det er ikke alltid like lurt å uttale til (eller innenfor hørerekkevidde av) fremmede de tingene man ærlig tenker om dem. (min lillegutt utbasunerte f.eks med talemaskinen i en kø engang at damen foran hadde prompet og at det luktet vondt |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg har dermed mottatt følgende pm med tittelen: Skal du ha bank
Jeg trekker meg med dette fra diskusjonen da jeg ikke liker trusler. |
|
|
|
#7 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Fleiper du eller?
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg er offisielt forvirret: Har asca truet smilefjes med bank? Var det hennes barn som snakket til kompisen til aC? Var det en annen sitt barn, bare at denne personen har holdt seg skjult fram til nå? :klør seg i hodet: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Audacious
|
1) Barnet som pratet med aC vet jeg ingenting om.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Hm. Jeg kan strengt tatt ikke se at barnets opphav har mye med saken å gjøre all den tid det som ble poengtert i historien virket som om det var at de voksne som var tilstede syns dette var en ok ting å gjøre.
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
En del av innleggene er blitt slettet. Men poenget var at det var ikke spesielt lett for ingling å svare på kritikken om barnets mangel på oppdragelse ettersom det ikke er hun som står for oppdragelsen, men meg og Ulvefar.
|
|
|
#13 |
|
Hvor: Rogaland
Å. Jeg leste innleggene da de ble postet, men tenkte at jeg ikke gad kommentere da det var nok andre som gjorde det.
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJøss ... Jeg tror jeg hadde ledd om jeg hadde fått en slik PM, spesielt av en person som Acsa. Jeg hadde aldri tenkt på det som seriøse trusler, nå ble jeg litt sjokkert?
|
|
|
#15 |
|
Audacious
|
Og det var reaksjonen som var intendert, dvs. en forsøk på å spøke bort den litt kronglete situasjonen at hun hadde omtalt et tilfeldig anonymt barn ikke spesielt pent, uten å vite at det faktisk var barnet til en hun har et hyggelig forhold til på nett.
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Når folk føler for å sende PM med slike overskrifter, så ville jeg trodd de var seriøst forstyrret.
|
|
|
#17 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnHehe.. Skal si det ble mye rot i denne diskusjonen. Men det ordner seg vel raskt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJa, det er godt. For det er tydelig at du er for fullstendig blokkert til å skjønne noenting selv.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg grineler egentlig mest av at Acsa er snurt over at hun mener hun har blitt kalt dårlig mor. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Selvsagt. Om ungene mine prøver seg på å sette seg på benken i busskuret når folk sitter der og damper, så får de beskjed om å la vær, siden det røykes der. Så ja, sånn sett lærer jeg ungene mine å holde seg unna røykere. Mens det røykes.
|
![]() |
|
|