|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erDu er jo kommunist - da er det ikke mobbing. Da er det trusselvurdering, er det ikke? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker og PM-er
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg har ingen papirer på det, men er så vidt jeg vet ikke ko-ko.
Akkurat hva er det du prøver på i denne tråden?
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Prikker og PM-erHer er alle prikker som er gitt frem og tilbake mellom Skremmern og Fruktflua.
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Prikker og PM-erDet mangler en del prikker, og jeg antar at grunnen er fra tråder som er slettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
![]() Sv: Prikker og PM-erFruktflua |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sperret
Ja, også kom ikke prikkene fra forumet med, men jo Skremmeren, du kastet meg ut uten at jeg fikk greie på grunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
Du fortsetter med løgnene dine ser jeg. Du forlangte å bli slettet, og det ønske etterkom vi. Jeg skrev flere PM-er til deg og spurte om du i stedet for sletting kunne ta en pause, men det var ikke aktuelt, du ville bort. Det du postet over her beviser ingenting.
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
Det skal vi sjekke opp.
![]() |
#12 |
geskjeftig
|
Nulltoleranse for mobbing er jeg selvsagt med på, men hvor går grensa som skiller mobbing fra tydelig tale, misforståelser eller såre tær? Det er ikke alltid så lett å skille sak og person heller, særlig ikke for den som føler seg krenket. Jeg syns selvjustisen her på FP fanger opp mobbing langt bedre enn enn selvjustis og delvis forumledelse på så godt som alle andre nettsteder jeg har prøvd. Her sier folk fra på en saklig måte, selv når de egentlig ikke er bestiser med den som blir urettferdig behandlet, og det er ganske uvanlig.
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
Jeg er ikke admin og kan ikke gjøre søk på samme måte, men nå har vi sjekket og prikker som er fra slettede tråder vises i moderatorkontrollpanel, med opprinnelig prikkekommentar i motsetning til personlige kontrollpanel hvor prikkekommentaren skifter til I/T eller noe slikt.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erDet eneste jeg fikk ut av dette er at Skremmern gir flere prikkepoeng enn Fruktflua. |
![]() |
![]() |
#16 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker og PM-erJeg greier virkelig heller ikke å se mobbinga i disse prikkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Prikker og PM-erUt fra det skjemaet ser det ut som om de har gitt hverandre både grønne og røde prikker. Og så er det tydelig at det ikke bare er meg Fruktflua hevnprikker systematisk. Jeg kan ikke se at påstandene til Fruktflua holder stikk, overhodet ikke.
Jeg lurte forresten litt på dette utsagnet? For ut fra det som er presentert hittil er det vel liten tvil om at de mest oppegående ikke akkurat har bakgrunn for å ta dine ord for god fisk.
![]() |
#18 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Det er 76. Eller 80, hvis hjørnene telles med.
![]() |
#19 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Prikker og PM-erDen nederst prikken er den eneste "slemme", og den kom som en reaksjon på innlegget FF skrev i spinofftråden. Innlegget som sparket i gang alt dette.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Prikker og PM-erForslag: |
![]() |
![]() |
|
|