Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Ja, du er en lystløgner av rang! Du skriver ingenting om bakgrunnen for den røde prikken du fikk av meg, i stedet velger du altså å lesse av deg noe kvasipersonlig i en somewhat generell tråd som omhandler PM-er og prikker, og som ikke akkurat stiller vedkommende du skriver om i særlig godt lys. Jeg har ikke nektet for at jeg sendte deg den prikken, eller at jeg fikk en prikk der du kalte med evneveik i retur. Skal du oute og sutre, må du nesten ta med begynnelsen også. Jeg har ikke hatt noe med deg å gjøre på dette planet i det hele tatt før du skrev innlegget i spinofftråden, hvor du helt usaklig og uten sammenheng, limer inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum. Hvor du hentyder at jeg
Og at jeg liksom skal ha forfulgt deg, sendt røde prikker med personlige meldinger o.l. er LØGN fra ende til annen! At jeg har rødprikket innlegg du har skrevet, er helt sikkert sant, men da handler det om sak, selv om du altså velger å ta det personlig.
Du er søren meg ikke helt god, det skal du ha. Og jeg blir faktisk litt overrasket over at du tar "outingen" min så seriøst - jeg er jo bare helt teit, og du, du bryr deg vel ikke om tamme naut som meg? 
Og nå kaller du meg lystløgner, og det gjentatte ganger for å få flest mulig sympatisører. Tåpelig. Jeg gidder ikke å legge meg i selen for å få sympati, jeg regner med at de mest oppegående her har antenner nok uten at jeg skal behøve å bruke timevis på å forklare meg.
Jeg vil bare på det sterkeste ha meg frabedt å bli kalt lystløgner, stokk dum, og andre ufine gloser, av noen som aldri har møtt meg IRL, og som ikke kan la forumfortid være forumfortid. Hvem du er skjønte jeg først den dagen jeg skrev innlegget.
Nå må du gi deg.
|