|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereHvis du synes punktum og stor bokstav er for mye forlangt, da tror jeg faktisk ikke dette er forumet for deg, nei. Det har lite med takhøyde å gjøre.
|
|
|
|
#2 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg synes at jeg kan få være alene om å skrive innlegg på rim, for da blir alle så imponert og jeg får mange prikker. Hvis flere begynner med sånt, må jeg jo vurdere å ha noe fornuftig innhold i versene også.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg hiver meg på det Skilpadda og Esme skriver: Esme har jeg kjent i 20 år, og jeg vil nesten ikke innrømme hvor lenge jeg har kjent Skilpadda. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereSå enkelt er det ikke, da, Teofelia. Skilpadda har jo en del egenskaper en del av oss andre bare kan drømme om. Jeg kan ikke skrive like bra som henne om det så sto om livet - jeg mangler en del både på kunnskaps- og personlighetssida. Jeg håper det ikke sier så mye negativt om meg likevel.
|
|
|
#5 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg har lært! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Jeg trenger virkelig flere
Her sies det mye smart.
|
|
|
|
#7 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereEtter å ha lest hele denne lange tråden, sitter jeg igjen med et spørsmål. Hvem i all verden er broren til Skildpadda? Ja? Anyone? Nei? Ingen som |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Men du er enig i at det like gjerne kan være disse egenskapene som gjør at folk prikker henne ofte (og det faktum at hun har skrevet 19 000 innlegg), som fordi hun omgir seg med en gjeng med jattere som er programmert til å prikke hver gang hun åpner munnen eller hver gang noen sier henne i mot? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
But of course.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Nei, det må du nok regne ut selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereJeg har bladd tilbake på kontrollpanelet mitt, og jeg har sluttet å rødprikke rine. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
rine er fin, hun. Hun er i Eliten, tenker jeg. Det hjalp nok med de nakenbildene hun sendte til torsk. Da ble det grønne fiskepinner og Sauerkraut og fest og haraball. |
|
|
|
#13 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
... og brått ble 'fiskepinner' også suspekt nei-mat.
|
|
|
#15 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Samme her. Ikke en rødprikk på lenge. Ikke bare det, men jeg har sendt opptil flere grønne, så det kan ikke være at jeg ikke har sett henne heller. Alså har enten har hun blitt smartere, jeg dummere, eller så har hun blitt erstattet av en alien.
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Eller du har blitt erstattet av en alien. Hah, den hadde du ikke tenkt på!
|
|
|
#18 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Jo, jeg ville bare ikke innrømme det.
|
|
|
|
#19 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Jeg trenger virkelig flereHva er det med disse "Buhu, dere prikker bare vennene deres"-trådene?
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 08-12-10 kl 10:56. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
I endring
|
Sv: Jeg trenger virkelig flereSkal man tigge prikke her må man altså være smart? Går i boden og finner på lure måter å tigge på.
|
![]() |
|
|