Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange rødprikker (ca.) har du fått på FP?
Jeg har selvsagt aldri blitt rødprikket 87 36,55%
Har ingen røde, men prøver å få noen 6 2,52%
Har bare fått èn 34 14,29%
1-5 68 28,57%
5-10 28 11,76%
10-20 8 3,36%
20-30 2 0,84%
30-40 3 1,26%
40-60 1 0,42%
60-80 1 0,42%
80-100 1 0,42%
100-150 2 0,84%
150-200 1 0,42%
200-250 1 0,42%
250-300 1 0,42%
300-400 1 0,42%
Mer enn 400 1 0,42%
Jeg har fått så mange at jeg har mistet oversikten 5 2,10%
Kakkmaddafakka 14 5,88%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-11, 23:52   #141
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

1 har svart over 400. Jøje.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 00:03   #142
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner virkelig ikke. En del.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 00:11   #143
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått sånn ca. ingen.
Har vel gitt en.

Jeg er vel gresselig rund i kantene, jovial, diplomatisk og sånt. Eller så redd for rødprikker at jeg aldri tør ta ordentlig i.

Gammel 04-06-11, 00:13   #144
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har fått sånn ca. ingen.
Har vel gitt en.

Jeg er vel gresselig rund i kantene, jovial, diplomatisk og sånt. Eller så redd for rødprikker at jeg aldri tør ta ordentlig i.

Du tuller? Du lar ikke være å si noe, fordi du er redd for rødprikking? Det er synd, i tilfelle.

Gammel 04-06-11, 00:15   #145
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En rød prikk er ingen dødelig sykdom, bare et tegn på at man er "negativ til innlegget", som det står i prikkeboksen.

Jeg er dårlig på nick, men jeg kjenner igjen mange nick i denne tråden ut fra røde jeg har gitt.

Jeg bør kanskje starte en spinnoff?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 00:17   #146
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg har fått bare en rød, og det var sikkert fortjent siden jeg kalte vedkommende idiot.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 00:17   #147
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du tuller? Du lar ikke være å si noe, fordi du er redd for rødprikking? Det er synd, i tilfelle.

Jeg tuller. Jeg er ikke redd for rødprikker. Men jeg skal innrømme at jeg faktisk kan være litt redd for at noen skal ta ting ille opp. Men det er jeg helt sikkert ikke alene om.

Gammel 04-06-11, 00:18   #148
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tuller. Jeg er ikke redd for rødprikker. Men jeg skal innrømme at jeg faktisk kan være litt redd for at noen skal ta ting ille opp. Men det er jeg helt sikkert ikke alene om.

De kommer over det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 00:24   #149
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Jeg har ikke oversikt over de jeg har rødprikket og drar ikke med meg "dårlige" erfaringer med nick. Håper der er sånn for de fleste.
Det hender jeg grønnprikker med surt innhold også.

Gammel 04-06-11, 00:50   #150
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hmm... ca 10-15 tror jeg? Jeg har alltid vert forbauset over at jeg ikke har flere. Men jeg prikker ganske skjelden selv, saa kansje det ligger noe der?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 08:27   #151
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde tenkt til å være evig sur og vonbroten og hevnprikke over en lav sko hvis prikken ikke smakte, men jeg klarer ikke engang huske om eller hvem jeg har fått tyttebær av. Det kan hende jeg ble forvirret av juletreet på kontrollpanelet altså, evt at jeg rett og slett ikke bryr meg nok til å huske.
Og så blir det litt teit å dele ut tyttebær hvis man ikke deltar aktivt i en tråd, og siden jeg av en eller annen grunn kommer fryktelig sent inn i saftige diskusjoner er det meste sagt allerede og da gidder jeg ikke gjenta hva andre brilliante folk har sagt før meg, så da fyrer jeg heller av en haug grønne som kommentarer.
Men jeg hadde litt økt puls første gang jeg sendte avsted en rød en, men det kan like gjerne ha vært fordi jeg virkelig hisset meg opp over hva vedkommede skrev, men selv ikke den prikken husker jeg hvem det var som fikk.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 09:13   #152
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er usikker på hvor mange jeg har fått. Over 100 jaffal.

Jeg visste at jeg ikke kom til å føle meg så unormal lenger når du kom med dine tall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:40   #153
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rundt 10, og jeg tror jeg har sendt avgårde omtrent like mange. To av de jeg har fått var skikkelig kjipe, de kom fra folk jeg bryr meg om som ikke tok seg bryet med å sjekke min side i en sak, ellers har jeg et avslappet forhold til tyttebær på panelet.

Gammel 05-06-11, 10:43   #154
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg har fått noen. Som regel er jeg en fredelig sjel på nett, det er stort sett bare i pms-rus jeg lar temperamentet løpe av med meg. Noen ganger har det forundret meg at det ikke har dukket opp rødprikker, og jeg hadde ikke gått av hengslene om jeg fikk noen.

Jeg har sendt av gårde noen få stykker.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:09   #155
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

hva er røde prikker? (helt ny og uerfaren)

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:47   #156
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Oioioi, husmora, da stakk du nakken ut, gitt !

Jeg har vel fått en 10-15 og gitt like mange. You can't win them all. Husker kun rødprikken som jeg ga tiddelibom ved et uhell.

Gammel 05-06-11, 11:52   #157
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røde prikker er negative tilbakemeldinger på innlegg man har skrevet. Man finner sine tilbakemeldinger (prikker) på kontrollpanelet, grønne er positive, røde er negative. For å gi en tilbakemelding, trykk på den hvite vektskålen under avataren til en bruker på det innlegget du ønsker å gi en tilbakemelding på.

:saklig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 14:39   #158
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Oioioi, husmora, da stakk du nakken ut, gitt !

.

Er det ikke lov å spørre om det en gang??

Gammel 05-06-11, 15:40   #159
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Er det ikke lov å spørre om det en gang??

Ja, jeg skjønner heller ikke hva som var galt med å spørre om det??

Gammel 05-06-11, 17:30   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

'Dib mente sikkert litt humoristisk at det er mange som heller viser enn forklarer hva rødprikker er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.