|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor mange sminkeprodukter bruker du normalt en vanlig arbeidsdag? | |||
| Sminke? Slikt bruker ikke jeg (på jobb) |
|
45 | 19,15% |
| 1-2 |
|
53 | 22,55% |
| 3-4 |
|
64 | 27,23% |
| 5-6 |
|
40 | 17,02% |
| 7-8 |
|
20 | 8,51% |
| 9-10 |
|
7 | 2,98% |
| 11-12 |
|
1 | 0,43% |
| 13-14 |
|
1 | 0,43% |
| 15-16 |
|
1 | 0,43% |
| Mer enn 17 |
|
0 | 0% |
| Noe annet |
|
3 | 1,28% |
| Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?
Ja, det gjør jeg. Den ligger i esken sin og vi har kvittering. Det er ikke noe problem. Jeg ville bare ha den kremen NÅÅÅÅÅ.
|
|
|
|
#142 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Ja, det er irriterende når man helst skulle hatt noe i går. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Skal vi se. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Jeg bruker en pudderfoundation som base under en kjip lysebrun øyeskygge. Og litt svart kajal langs øvre vippekant. Mascara.
|
|
|
#145 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Mineralpudder, mineralblusher, mascara, øyebrynsblyant, langtidsleppestift med primer |
|
|
|
|
|
#146 |
|
bits and pieces
|
Det hørtes ut som noe jeg kunne tenkt meg ja. Jeg er elendig på sminke
|
|
|
|
#147 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Jeg ser at både Labanga og Pelen ser freshe og flotte ut, jeg er som sagt selv i en helt annen kategori. Men får dere sminken til å sitte pent hele dagen? Jeg kan gjerne se ganske grei ut når jeg går ut døra men relativt dratt ut når jeg kommer inn igjen. Det sitter bare ikke..
|
|
|
#149 |
|
fri
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Før jeg begynte med mineraløyenskygge (Mary Kay sin, men andre mineraløyenskygger har muligens samme effekt), så sitter øyenskyggen som støpt hele dagen, med mindre jeg gnir meg i øynene osv da. Eyeprimer hjelper enda bedre, men til daglig føler jeg ikke behov for å bruke det, men svetter en mye og har veldig fuktige øyelokk ville jeg nok brukt eyeprimer. Øyenskyggen legger seg aldri i riller lenger på meg, som det alltid gjorde før. Og jeg brukte alltid dyre øyeskygger, type Dior og Chanel. Jeg holder jo hudpleie- og makeupkurs om kveldene, og trenger ikke legge ny øyenskygge om kvelden når jeg skal ut på kurs, og bruker selvsagt da dette som salgsargument. Lukker øynene og viser at øyenskyggen ligger like godt selv om jeg la den kl 7 om morran. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, og i tillegg så er det enklere å legge foundationen pent og jevnt. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Primer er jo selve grunnlaget for å virkelig kunne legge god og varig make-up!
|
|
|
#153 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Brunkrem, rouge og kanskje mascara.
|
|
|
|
#155 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Denne primeren har jeg heller aldri skjønt meg på, men så har jeg ikke prøvd heller. Jeg kjenner bare til begrepet Primer fra pussing av trebåt, så jeg har ikke så positive assosiasjoner knyttet til å putte slikt i ansiktet.
|
|
|
|
#156 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Jeg har nettopp begynt å bruke primer. Jeg ser ikke noe forskjell, men den er myk og deilig og ha på, og så glir foundationen mye lettere over huden.
|
|
|
#157 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Primer gjør ikke den helt store forskjellen for meg, men nå er det sikkert kommet bedre produkter på markedet enn når jeg holdt på med det. :knirk: |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Må kanskje prøve primer da. Egentlig aldri skjønt hva det er. Noen som har merker å anbefale?
|
|
|
#159 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?Jeg har aldri skjønt hele primer og foundation-greia. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
intro
|
"Primer" er kanskje det samme som grunning på godt norsk? Uttrykket "sparkling" får jo da enda større mening.
|
|
![]() |
|
|