Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mange sminkeprodukter bruker du normalt en vanlig arbeidsdag?
Sminke? Slikt bruker ikke jeg (på jobb) 45 19,15%
1-2 53 22,55%
3-4 64 27,23%
5-6 40 17,02%
7-8 20 8,51%
9-10 7 2,98%
11-12 1 0,43%
13-14 1 0,43%
15-16 1 0,43%
Mer enn 17 0 0%
Noe annet 3 1,28%
Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-11, 21:35   #141
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Den får du byttet!

Ja, det gjør jeg. Den ligger i esken sin og vi har kvittering. Det er ikke noe problem. Jeg ville bare ha den kremen NÅÅÅÅÅ.

Gammel 27-10-11, 21:44   #142
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er irriterende når man helst skulle hatt noe i går.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:22   #143
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Skal vi se.

foundation
pudder
eyeliner
mascara og
lipgloss om det telles.

Dette er det jeg alltid har brukt, jeg kan ikke å sminke meg så mer avansert enn dette blir det aldri. Primer vet jeg ikke en gang hva er for noe.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:25   #144
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker en pudderfoundation som base under en kjip lysebrun øyeskygge. Og litt svart kajal langs øvre vippekant. Mascara.

Jeg er klar for sminkekurs med Benzo kjenner jeg. Litt festlig inspirasjon før julebordsesongen hadde gjort seg, kanskje jeg hadde sett litt artigere ut på jobben også i blant.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:28   #145
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Mineralpudder, mineralblusher, mascara, øyebrynsblyant, langtidsleppestift med primer
oppå. det vil si 6 produkter.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 22:34   #146
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Denne tråden minner meg på at det kanskje er på tide med et FP-sminkekurs igjen?

Jeg lærte masse sist som jeg fremdeles praktiserer.

Det hørtes ut som noe jeg kunne tenkt meg ja. Jeg er elendig på sminke

Gammel 28-10-11, 01:49   #147
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser at både Labanga og Pelen ser freshe og flotte ut, jeg er som sagt selv i en helt annen kategori. Men får dere sminken til å sitte pent hele dagen? Jeg kan gjerne se ganske grei ut når jeg går ut døra men relativt dratt ut når jeg kommer inn igjen. Det sitter bare ikke..

Gammel 28-10-11, 07:08   #148
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mani, det er det primer øyeskyggebase/primer hjelper til med.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 07:33   #149
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før jeg begynte med mineraløyenskygge (Mary Kay sin, men andre mineraløyenskygger har muligens samme effekt), så sitter øyenskyggen som støpt hele dagen, med mindre jeg gnir meg i øynene osv da. Eyeprimer hjelper enda bedre, men til daglig føler jeg ikke behov for å bruke det, men svetter en mye og har veldig fuktige øyelokk ville jeg nok brukt eyeprimer. Øyenskyggen legger seg aldri i riller lenger på meg, som det alltid gjorde før. Og jeg brukte alltid dyre øyeskygger, type Dior og Chanel. Jeg holder jo hudpleie- og makeupkurs om kveldene, og trenger ikke legge ny øyenskygge om kvelden når jeg skal ut på kurs, og bruker selvsagt da dette som salgsargument. Lukker øynene og viser at øyenskyggen ligger like godt selv om jeg la den kl 7 om morran.

Foundationprimer derimot sverger jeg til. Den "sparkler" rynker og linjer og får foundationen til å glatte ut huden.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 07:40   #150
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Foundationprimer derimot sverger jeg til. Den "sparkler" rynker og linjer og får foundationen til å glatte ut huden.

Ja, og i tillegg så er det enklere å legge foundationen pent og jevnt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 09:35   #151
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nemlig. Primer er tingen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 11:15   #152
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Primer er jo selve grunnlaget for å virkelig kunne legge god og varig make-up!

Gammel 28-10-11, 11:31   #153
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brunkrem, rouge og kanskje mascara.
Av og til ingenting.

Gammel 28-10-11, 12:24   #154
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Primer, altså. Hm.

Gammel 28-10-11, 12:28   #155
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne primeren har jeg heller aldri skjønt meg på, men så har jeg ikke prøvd heller. Jeg kjenner bare til begrepet Primer fra pussing av trebåt, så jeg har ikke så positive assosiasjoner knyttet til å putte slikt i ansiktet.

Men jeg har ganske jevn hud, så da er det kanskje ikke så nødvendig.

Gammel 28-10-11, 12:29   #156
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp begynt å bruke primer. Jeg ser ikke noe forskjell, men den er myk og deilig og ha på, og så glir foundationen mye lettere over huden.

Når begynte det å hete foundation i stedet for brunkrem, forresten? :flashback til farget Clerasil:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 12:37   #157
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Primer gjør ikke den helt store forskjellen for meg, men nå er det sikkert kommet bedre produkter på markedet enn når jeg holdt på med det. :knirk:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 14:25   #158
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må kanskje prøve primer da. Egentlig aldri skjønt hva det er. Noen som har merker å anbefale?

Gammel 28-10-11, 14:27   #159
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri skjønt hele primer og foundation-greia. Hva er galt med hud, liksom.

For tiden prioriterer jeg ikke sminke meg i det hele tatt, men i litt roligere tider bruker jeg ofte pudder, mascara, øyenskygge (to farger) og kanskje leppestift.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 14:29   #160
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Denne primeren har jeg heller aldri skjønt meg på, men så har jeg ikke prøvd heller. Jeg kjenner bare til begrepet Primer fra pussing av trebåt, så jeg har ikke så positive assosiasjoner knyttet til å putte slikt i ansiktet.

"Primer" er kanskje det samme som grunning på godt norsk? Uttrykket "sparkling" får jo da enda større mening. Primer kan jeg aldri se for meg at jeg gidder å begynne med - tror knapt jeg hadde hørt om det før denne tråden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.