|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?
70 m2. :knegg"
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg håper at en av ungene ønsker å overta huset jeg og da regner jeg med vi må flytte |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er problemet med "bære ut"-folkene. :ser en framtidig kjemperyddejobb i krystallkula: |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Mother of Dragons
|
Det er jo noe annet å bytte bolig når man begynner å ikke greie å vedlikeholde da, noe annet enn å skifte profylaktisk lenge før man har lyst og mangel på evne har tiltrådd.
![]() |
#145 |
etterpåklokest
|
Faren min må sannsynligvis bæres ut, og det er ikke det at jeg blir sittende igjen med arbeidet med salg og opprydding som er hovedbekymringen, akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Ja, her skal vi bli. Ser at vi nok må finne oss noe enklere,uten hage og på ett plan når vi blir gamle eller syk,men den tid den sorg.
![]() |
#147 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Det at min mor rydder og kaster og rydder og kaster kontinuerlig er nok en medvirkende årsak til at jeg er så positivt innstilt til at mine foreldre ser ut til å ende med "bæres ut".
![]() |
#148 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Mine foreldre, slutten av 50-årene, har flytta fra stor enebolig (4 etasjer) til enebolig på ett plan nå for ett år siden, for å ha mindre plass + mye mindre tomt. Og jeg kjenner på meg at jeg er sjeleglad for at alt har blitt rydda opp i da de flytta. Full kjeller, fullt loft, to garasjer - og nå har de bare et bittelite loft pg har kvitta seg med alt annet!
![]() |
#149 |
Audacious
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg trodde jeg hadde "landet" og skulle bo livet ut der jeg bodde for halvannet år siden. Men en skilsmisse seinere bor jeg et helt annet sted, og har andre hensyn jeg måtte ta til bolig, både ifht økonomi og ifht at jeg måtte kunne bo der aleine med noen fysiske utfordringer. Jeg kan godt bo her livet ut, jeg er åpen for det. Men jeg veit jo ikke hva livet bringer! Jeg kan få en ny partner, selv om jeg i dag anser det som lite sannsynlig. Jeg kan ønske å bo annerledes når ungene flytter hjemmefra om ca. ti år, kanskje i gangavstand fra jobb? Planen nå er at jeg bor her til Plutten har flyttet hjemmefra, og så ser jeg hvordan livet ser ut da.
![]() |
#150 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Etter å ha tilbragt helgen med å rydde og vaske et hus for fotografering til salgsoppgave er jeg ihvertfall ikke veldig motivert for å gjøre det igjen noensinne.
![]() |
#151 |
etterpåklokest
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Vi har jo ryddet ut av to dødsbo, på to veldig forskjellige måter. Den siste plukket vi med oss bunaden og noen bilder, og betalte noen for å ta resten. Den første kjøpte vi hytte for å flytte alt inn i.
![]() |
#153 |
Dig for victory!
|
![]() |
![]() |
#154 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Huset vårt er på tre plan og perfekt for en familie. Men vi ser for oss å flytte når ungene ikke lenger bor her. Et lite ettplanshus med hage hadde vært fint, men vi har kanskje endret mening når den tid kommer.
![]() |
#155 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Nei, men jeg ser for meg at vi blir her til vi er godt opp i alder!
![]() |
#156 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg kunne tenkt meg å bo litt som dette.
![]() |
#157 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Som tidligere nevnt bor vi en stor enebolig nå, med masse plass både ute og inne
![]() |
#158 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Ja det sa jeg da vi bygde huset vårt for 17 år siden. I fjor solgte vi og flyttet til ny leilighet nærmere sjøen/fjorden. Vi har god plass ca 120 kvm til å ha besøk/overnatting og ha barnebarn hos oss når den tid kommer. Lillesøster på 14 år har god plass til sine venner. Selvsagt var det nok bedre før synes hun da vi hadde to stuer og et hus på 3 plan. Men det har gått svært så greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Kanskje, kanskje ikke. I dag trenger vi litt flere rom, men vi klarer oss. Det er også mulig å bli boende her i mange år når ungene flytter ut og vi definitivt ikke trenger flere rom, men ikke om det blir nødvendig med rullestol eller andre spesialinnretninger.
![]() |
|
|