Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-16, 16:22   #141
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men har du egentlig lest tråden? Hun sier at nå gleder barnet seg, derfor vil hun ikke avlyse avtalen, men velger i stedet å bli med selv. Si meg, er du rett og slett bare fornærmet over at hun ikke følger ditt råd om å la være å dra?

Og det siste - har du virkelig ikke opplevd at en tråd har dratt seg i tøysete retning før, når tråden har gått for langt? Eller er det også noe som bare er forbeholdt de som har vært medlemmer over lang tid (på linje med å svare på tilbakemeldinger i egen tråd)?

Seriøst? Tror du jeg er fornærmet på henne?

Hva mener du med å svare på tilbakemeldinger i egen tråd?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 16:33   #142
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan jo hende dama har et snev av humor, selv om hun er ny, ref kjekk mann etc. At hun fikk mange innlegg er som nevn her ikke så rart når hun svarer på all responsen. Og det kan selvfølgelig være en tulletråd, men ikke nødvendigvis.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 16:34   #143
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det kan jo hende dama har et snev av humor, selv om hun er ny, ref kjekk mann etc. At hun fikk mange innlegg er som nevn her ikke så rart når hun svarer på all responsen. Og det kan selvfølgelig være en tulletråd, men ikke nødvendigvis.

Man kan ikke være på FP uten et snev av humor.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 02-05-16, 17:31   #144
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Seriøst? Tror du jeg er fornærmet på henne?

Hva mener du med å svare på tilbakemeldinger i egen tråd?

Tja, ikke vet jeg hva det er, men noe må det jo være, du har tydeligvis bestemt deg for ikke å like vedkommende. Om det er fordi hun ikke tok ditt råd, eller hva det er vet jeg ikke, men du går i alle fall HI en høy gang hva negativitet om ukjente angår. Ikke burde hun gå over til å bruke humor etter x antall sider heller, man melder seg jo tross alt ikke inn i et forum for å tøyse.

Med tilbakemeldinger i egen tråd mente jeg at HI har fått mange innspill på spørsmålet sitt fra ulike brukere her inne, og svarer på disse videre utover i tråden. Men du mener altså at hun ikke burde, hun burde gitt seg etter to innlegg.

.

Gammel 02-05-16, 18:04   #145
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tja, ikke vet jeg hva det er, men noe må det jo være, du har tydeligvis bestemt deg for ikke å like vedkommende. Om det er fordi hun ikke tok ditt råd, eller hva det er vet jeg ikke, men du går i alle fall HI en høy gang hva negativitet om ukjente angår. Ikke burde hun gå over til å bruke humor etter x antall sider heller, man melder seg jo tross alt ikke inn i et forum for å tøyse.

Med tilbakemeldinger i egen tråd mente jeg at HI har fått mange innspill på spørsmålet sitt fra ulike brukere her inne, og svarer på disse videre utover i tråden. Men du mener altså at hun ikke burde, hun burde gitt seg etter to innlegg. Og hvor i all verden har du det fra st jeg mener vi ikke kan tøyse på FP

.

Seriøst? Jeg har vel aldri sagt at hun burde gitt seg etter to innlegg, men vi snakker 52. Det er litt mer. Og så synes jeg du burde holde deg for god til å spekulere om mine hensikter og tillegge meg meninger jeg ikke har.

Gammel 02-05-16, 18:09   #146
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig. Og for å være litt surpomp jeg si at å skrive 52 av sine første 53 innlegg i et forum om dette kanskje er i overkant. Litt i overkant. Ett eller to, ja - innafor. 52 er litt mye, synes jeg.

Da misforstod jeg dette utsagnet. Jeg tolket det som om du mente at hun burde holde seg til ett eller to innlegg. Beklager misforståelsen.

Gammel 02-05-16, 18:52   #147
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjent mann, ung, pen, treningsrom... Eg begynner å lure på om det er Fotballfrue vi har med å gjere her?

(Neida, eg lurer på om det er ein tulletråd. Eg slutta å ta HI så veldig seriøst etter at det verken var aktuelt å bli med eller avlyse. I mi bok er det dei to fornuftige løysingane på den elles reelle problemstillinga i HI).

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 19:10   #148
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Kjent mann, ung, pen, treningsrom... Eg begynner å lure på om det er Fotballfrue vi har med å gjere her?

(Neida, eg lurer på om det er ein tulletråd. Eg slutta å ta HI så veldig seriøst etter at det verken var aktuelt å bli med eller avlyse. I mi bok er det dei to fornuftige løysingane på den elles reelle problemstillinga i HI).

Men var det ikke aktuelt å bli med? Det er vel det hun har skrevet hele tiden, at siden barnet hadde lyst så skulle hun bli med?

Gammel 02-05-16, 19:19   #149
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Kjent mann, ung, pen, treningsrom... Eg begynner å lure på om det er Fotballfrue vi har med å gjere her?.

Borte. Usaklig

Sist redigert av Timar : 02-05-16 kl 21:32.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 19:25   #150
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men var det ikke aktuelt å bli med? Det er vel det hun har skrevet hele tiden, at siden barnet hadde lyst så skulle hun bli med?

Ja, og hun likte mitt forslag om å heller ta med gutten hjem til seg. Så helt aversjon mot løsning var det vel ikke. Kanskje hun leser her nå, ler seg sikkert skakk av fotballfrue, ihvertfall hvis det faktisk er henne.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 02-05-16, 19:59   #151
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Da har du falt av, for sånn jeg har lest problemstillingen her er det vel at den andre parten har uttrykt veldig misnøye med at hun ønsker å være med datteren på denne playdaten som ble tredd ned over hodet på dem.

Og jeg syns ikke det er det minste rart å engasjere seg i sin egen tråd, men her inne skal man jo helst fatte seg i korthet så det er klart man må være oppdiktet eller noe om man tråkker utenfor de uskrevne reglene.

Enda godt hun ikke brukte enorme mengder smilefjes underveis.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 20:09   #152
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Hun brukte feil smilefjes. Nub.

Gammel 02-05-16, 21:08   #153
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Dere er så søte på en veldig passivaggressiv måte.

Gammel 02-05-16, 21:13   #154
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller FP-versjonen av "Du er så søt når du er sint": "Du er så søt når du sniller.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:13   #155
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Gammel 02-05-16, 21:18   #156
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Multisiterkunnskap og små bokstaver midt i setninger hadde gjort svarene bedre. Jeg har selv gått i fella med å svare mange på forum og bli beskyldt for å være besatt av et tema.

Gammel 02-05-16, 21:18   #157
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da mange av de faste brukerne her inne, meg selv inkludert, som lager tråder og diskuterer opp og ned i mente den minste ting, ting som er mye mindre enn hva jeg oppfatter saken i HI (for eksempel min egen tråd som gikk på hvilken leilighet jeg burde booke for familien i påsken i år). Jeg forstår godt problemstillingen og at det kan føles vanskelig, særlig med barn 1 hvor man ikke er så herdet på bli med hjem-problematikken som man stadig møter i forskjellige varianter. Husker jeg lagde en tråd selv for 5 år siden jeg, der jeg grublet veldig over noe bli med hjem-mas som jeg vet at jeg i dag hadde tatt på strak arm og ikke tenkt noe mer over i etterkant.

Jeg synes noen av innleggene her på slutten møter HI på en måte som ikke man hadde møtt henne med om hun var en gammel traver her inne, og det synes jeg ikke er ok.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 21:26   #158
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er da mange av de faste brukerne her inne, meg selv inkludert, som lager tråder og diskuterer opp og ned i mente den minste ting, ting som er mye mindre enn hva jeg oppfatter saken i HI (for eksempel min egen tråd som gikk på hvilken leilighet jeg burde booke for familien i påsken i år). Jeg forstår godt problemstillingen og at det kan føles vanskelig, særlig med barn 1 hvor man ikke er så herdet på bli med hjem-problematikken som man stadig møter i forskjellige varianter. Husker jeg lagde en tråd selv for 5 år siden jeg, der jeg grublet veldig over noe bli med hjem-mas som jeg vet at jeg i dag hadde tatt på strak arm og ikke tenkt noe mer over i etterkant.

Jeg synes noen av innleggene her på slutten møter HI på en måte som ikke man hadde møtt henne med om hun var en gammel traver her inne, og det synes jeg ikke er ok.

Veldig enig i dette.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 02-05-16, 22:13   #159
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Hvis en ganmel traver her inne hadde holdt på å komme med staid nye opplysninger som satte den andre i et stadig verre lys, samtidig som vedkommende hadde insistert på at hun var nødt for å velge enten pest eller kolera på tross av andre vennlige forslag om måter å komme seg ut av situasjonen på, så hadde bedt vedkommende skjerpe seg, antakelig ledsaget av en . Jeg blir sur når flere av dere andre her inne hevder at jeg er slem mot ennamma fordi hun er ny. Det stemmer ikke. Jeg pleier ikke å ekskluderte folk, jeg er blant annet den eneste i tråden som har ønsket henne velkommen til FP sånn ca midt i tråden hvor den sporet rundt på klassisk FP-vis. Erfarne brukere her inne får også beskjed når de legger frem en problemstilling som stadig endrer seg hver gang noen ikke er enige eller foreslår løsninger HI ikke hadde tenkt seg. Så nei, jeg mobber ikke enmamma fordi hun er ny. Men innleggene om at hi var penest og yngst og hadde kjekkest mann og glyest aktiviteter å tilby gjorde st jeg jeg ikke lengre trodde at problemstillingen var reell.

Sist redigert av Pøblis : 02-05-16 kl 22:24.
Gammel 02-05-16, 22:47   #160
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Kommentaren om ung og pen og mann og treningwrom så hun er sikkert misunnelig tolket jeg som ironisk humor, altså at hun slett ikke MENTE at den andre var minsunnelig av den grunn.

Men hey, jeg har trodd folk tullet før jeg. (og kan finne på å skrive slike ting ironsik og få det tolket seriøst selv)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.