|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Playdate
Jeg skjønner du tror pedofili er en ekstremt sjeldent sykdom/tilstand men da er du naiv. Sist redigert av Enmamma : 14-05-16 kl 08:45. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
For eksempel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
![]() |
Ja? Har du ikke sett alle sakene som ruller opp om dagen? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Holdningene dine er ikke nedlatende; det er måten du formulerer dem på som jeg reagerer på.
Pøbelsara er ikke noe nettroll. Hun er den hun utgir seg for å være. Det er ingen grunn til å være engstelig for henne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PlaydateEller de planlegger å kidnappe henne og selge henne til noen stakkars barnløse.
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: PlaydateJeg ville ikke avfeid henne, men jeg ville ikke nødvendigvis antatt at hun hadde beskrevet situasjonen korrekt heller. Det er ikke alltid mulig å få et klart bilde av hva som har skjedd bare ut i fra det et barn i barnehagen sier. Hvis jeg hadde tenkt at det var alvorlig, så hadde jeg spurt i barnehagen, men jeg syns ikke det hun forteller høres problematisk ut. En far tar bilder av en venninne av sønnen? Det syns jeg er helt ok, faktisk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
![]() |
Jeg har ikke sagt at det hun ser er helt korrekt, men sier jeg vil kontakte bhg eller foreldrene selv direkte. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: PlaydateOgså er det ikke sikkert at nedlatenhet er den beste formen for kommunikasjon når man er ny på et forum. Det er selvsagt ikke noen regel mot det, men det er ikke nødvendigvis den enkleste måten å skaffe seg nye venner på. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
![]() |
Var jeg nedlatende? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: PlaydateHun er tre? Jeg ville nok heller tenkt at denne pappaen var ivrig med å dokumentere vennene enn at han var pedofil. Hun har vel også sannsynligvis et litt smalere begrepsapparat enn voksne når hun er så liten. Hvis du lurer, hvorfor ikke spørre mannen det gjelder?
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
![]() |
De er ikke venner. ....... Sist redigert av Enmamma : 14-05-16 kl 09:13. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Han har jo invitert henne hjem, så på ett eller annet nivå vil jeg jo tro at foreldrene hans anser dem for å være venner. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
Moren hans kommanderte henne hjem, gutten så like overrasket ut som datteren min. Innbydelsen uteble jo (så langt) da jeg sa jeg skulle bli med. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: PlaydateDet er litt mer enn uhøflig å beskylde en fotograferende far for pedofili, altså. Du har ikke møtt han engang?
|
![]() |
|
|