|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Playdate
Ja, jeg også tolket det som fleiping.
![]() |
#162 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, uansett hva jeg synes om andre foreldre - og det hender det er litt av hvert - så diskuterer jeg IKKE foreldrene til mine barns klassekamerater hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det gjør (selvsagt) ikke jeg heller. Ikke foran ungene. Men kan godt finne på å komme med hjertesukk eller betroelser om hva jeg synes om folk til mannen min, når det er bare oss to. Og det er vel ikke sikkert at HI (hvis hun eksisterer) diskuterte dette med mannen sin mens treåringen hørte på.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-05-16 kl 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Altså, går du ut ifra at jeg mener snakk foran ungene? Det var virkelig ikke det jeg mente, selvfølgelig. Men jeg og mannen prater sammen på tomannshånd. Det gjør jeg med venninner og kollegaer også.
![]() |
#165 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: PlaydateTiden går og fortsatt ingen invitasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Panzerekstremfeminist
|
I know.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Aktiv
![]() |
Ja da er vi veldig forskjellige. Jeg og mannen min snakker om alt som opptar oss. -Også om det er kollegaer, andre foreldre, naboer og venner.. Deilig å lufte og få et annet syn på saker. Å kalle det mobbing er vel misbruk/feilbruk av ordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: PlaydateNy vending... Rett før datteren min skal legge seg i dag forteller hun at faren til denne gutten tok mange bilder av bare henne i dag på 17.mai feiringen. Jeg spør om hun mener sammen med andre, men hun svarer bestemt at "nei, bare av meg". Veldig ulikt henne og kommentere noe sånt så tolker det som at dette er noe hun reagerer/stusser på |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: PlaydateNei. Ring politiet. De er nok ledere for en stor pedofil undergrunnsorganisasjon. Men hvorfor var ikke dere med på barnehagefeiringen?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-05-16 kl 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: PlaydateEller de planlegger å kidnappe henne og selge henne til noen stakkars barnløse.
![]() |
![]() |
#173 |
Aktiv
![]() |
Jeg skjønner du tror pedofili er en ekstremt sjeldent sykdom/tilstand men da er du naiv. Sist redigert av Enmamma : 14-05-16 kl 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Bedreviter
|
![]() Sv: PlaydateJeg ville ikke avfeid henne, men jeg ville ikke nødvendigvis antatt at hun hadde beskrevet situasjonen korrekt heller. Det er ikke alltid mulig å få et klart bilde av hva som har skjedd bare ut i fra det et barn i barnehagen sier. Hvis jeg hadde tenkt at det var alvorlig, så hadde jeg spurt i barnehagen, men jeg syns ikke det hun forteller høres problematisk ut. En far tar bilder av en venninne av sønnen? Det syns jeg er helt ok, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Bedreviter
|
![]() Sv: PlaydateOgså er det ikke sikkert at nedlatenhet er den beste formen for kommunikasjon når man er ny på et forum. Det er selvsagt ikke noen regel mot det, men det er ikke nødvendigvis den enkleste måten å skaffe seg nye venner på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ctrl+z
|
![]() Sv: PlaydateHun er tre? Jeg ville nok heller tenkt at denne pappaen var ivrig med å dokumentere vennene enn at han var pedofil. Hun har vel også sannsynligvis et litt smalere begrepsapparat enn voksne når hun er så liten. Hvis du lurer, hvorfor ikke spørre mannen det gjelder?
![]() |
#179 |
Aktiv
![]() |
Jeg har ikke sagt at det hun ser er helt korrekt, men sier jeg vil kontakte bhg eller foreldrene selv direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Aktiv
![]() |
De er ikke venner. ....... Sist redigert av Enmamma : 14-05-16 kl 08:13. |
![]() |
![]() |