|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
Mindre enn 1 time |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1-2 timer |
1 | 0,59% |
2-3 timer |
4 | 2,35% |
3-4 timer |
33 | 19,41% |
5 timer eller mer |
99 | 58,24% |
4-5 timer |
33 | 19,41% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnCa 10-11 timer om dagen
![]() |
#143 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnHar begge guttene i lag med meg hverdag hjemme. Er i permisjon, med miste gutten. Så fra de står opp om morgene til de legger seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Selvfølgelig. Ofte. Allikevel tar jeg ikke med barna ut for å ta en pils. Jeg er sammen med et eller flere barn stort sett nonstop, mye nattevåk og mange timer med å konstant forholde seg til barnas behov der og da. Ergo er de få gangene jeg er ute med venner, eller besøker/har besøk av vennene uten deres eller mine barn tilstede ganske viktige for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Jeg syntes det den gangen da jeg jobbet med lastebilkjøring, var alene med to med 3 års mellomrom og null avlastning.
Dette hørtes kjempebra ut.
Tar du ikke med barna ut for å ta en pils? Hva slags mor er du egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMan skulle jo nesten tro at mine barnløse venner ikke liker barn, men det stemmer ikke altså. De vil nok gjerne ha besøk av oss, men skjønner også at det kan bli litt slitsomt sent på ettermiddagstid. Så selvsagt er lille endel av vårt nettverk, noe annet hadde jo blitt helt feil, og jeg tror vi vil dra mye mer på besøk så fort han er blitt litt eldre og over denne rørepåaltperioden |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Expired
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Tittel og tittel....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Vill i jungelen
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnDet kommer litt ann på når de våkner om morgen, men gjerne en 2-3 timer før barnehage, og 4-5 timer før legging - så 6-8 timer pr. døgn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Expired
Jeg skjønner. Men jeg var sliten jeg, etter de hadde lagt seg. Og følte bare for å ha ro. Måtte jo legge meg tidlig selv da jeg skulle opp igjen neste morgen med dem, og gjennomføre litt rutiner og kontakt før det bar avgårde i barnehage og på jobb/skole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Tittel og tittel....
|
Og det forstår jeg jo, men det er her jeg vil ha fram at man er forskjellig, for selv om jeg også er sliten og skal tidlig opp neste morgen så sysn jeg likevel det er koselig med besøk. Det kan selvsagt ha noe med at det ikke er så ofte folk kommer midt i uka på besøk og at det derfor ikke føles slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
både her og der
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnDet siste året har jeg hatt tida fra fire om ettermiddagen til åtte om kvelden sammen med ungene. Jeg har pleid å dra på jobb før klokka syv, så om morgenen har jeg ikke sett mye til ungene. Nå har vi flyttet nærmere jobben, så nå blir det meg som både henter og leverer i barnehage/skole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg snakker ut fra en vanlig hverdag selvfølgelig, og da har jeg først en halvtime før pappaen tar henne med i barnehagen, så henter jeg henne vanligvis rundt kl 16 (litt før noen dager nå som jeg er hjemme) og hun legger seg rundt 20:00-20:30. Så ca 5 timer.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 10-07-07 kl 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|