|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-veke
Ja, det var derfor jeg først knegget. Men når du senere skriver at fagene i skolesammenheng kalles norsk og nynorsk, fremstår det jo som litt provoserende likevel. Fordi det ikke er sant. For alle, uavhengig av hvor de bor, heter faget Norsk.
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg gjekk yrkesfagleg linje på vidaregåande, og då var det ikkje stort som skulle til for å greie gode karakterar i sidemål. Månge av dei andre leverte knappast inn oppgåvene sine.
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeDet heiter hovudmål og sidemål, ja. Elevar som vil provosere seier sjølvsagt "norsk" og "nynorsk". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg fikk òg høgare karakter i sidemål enn i hovudmål. Måtte sjekke no, eksamenskarakterane er hhv fem og tre. Trur eg skreiv oppgåve i hovud/bokmål i ein sjanger eg ikkje hadde brukt før. Sånn kan det gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg hadde norsk og bokmål på vidaregåande. Ikkje fullt like provoserande kanskje
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg fikk 4 i hovudmål og 6 i sidemål då eg tok norskeksamen i tredjegym.
![]() |
#9 |
TittelTøs
|
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
Ikkje sant? Folk får ei anna stemme når dei snakkar dialekta si.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Travelt opptatt
|
[...] eg måtte konsentrere meg [...]
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeSnuppa har startet med nynorsk på skolen denne uka, og satt i går og oversatte en bok. Slik husker jeg at vi IKKE dreiv med, men hun var godt fornøyd. Så hun får være familiens nynorskalibi.
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
Du och jag!
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg gjorde det betre i sidemål enn i hovudmål, men sidemålet mitt var bokmål. Og sjølv om ein har nynorsk som hovudmål vert ein jo eksponert mykje meir for bokmål heile oppveksten, så overgangen frå nynorsk til bokmål vart nok enklare enn for ein som har bokmål som hovudmål og må lære seg nynorsk.
![]() |
|
|