|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd for fjærkre med lange halser og store nebb. Da spesielt store gjess, svaner (det verste!) struts osv.... Besteforeldrene mine hadde en papegøye som fløy på meg da jeg var ca 1-2 år, tror det stammer litt derfra...
![]() |
#142 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Kom på en ting til... frykten for å bli forlatt og alene
![]() |
![]() |
#143 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?jeg syns det er grusomt ekkelt med masker, eller at noen er helt malt i ansiktet sånn at man ikke ser hvem det er
![]() |
#144 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
*hysterisk* Æææ, nå kan jo ikke jeg heller spise tuppen av bananen ever again!
![]() |
#145 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har flyskrekk, og kjører heller 300 mil enn å fly. Jeg er sikker på at flyet kommer til å styrte når jeg er ombord. Når noen av dem jeg er glad i er ute og flyr må de alltid ringe meg når de har landet, og jeg får helt panikk om jeg ikke får tlf fra dem til forventet tidspunkt (om flyet er forsinket).
![]() |
#146 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Veps, jeg blir helt hysterisk når en sånn surrer rundt hodet mitt.
![]() |
#147 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Du har fobi mot åpne skapdører å vrengte klær!
![]() |
#148 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Re: Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?jeg har edderkoppFOBI.. jeg er så livredd at jeg bare enten stivner til og klarer ikke bevege meg, eller at jeg hopper villt rundt og begynner å grine..
![]() |
|
|