Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finnes egentlig Teri Hatcher?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-08, 20:54   #141
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?

:følger heller ikke med i bussforumet lenger:
?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 20:58   #142
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Næmmen herlighet da damer, Hobbes fikk ikke med seg nyheten på bussforumet. Derimot kunne hun lese det med det blotte øyet her inne på FP

:fornærma over at ikke jeg er midtpunkt på forum:

For øvrig også en tilstand som gjør at man synes veldig godt på tv.

Gammel 06-05-08, 21:05   #143
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sitat:

For øvrig også en tilstand som gjør at man synes veldig godt på tv.

Nå skjønner jeg ingenting. :klørsegihodet:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 21:12   #144
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Nå skjønner jeg ingenting. :klørsegihodet:

Ref. det opprinnelige temaet i tråden. Når man er veldig tynn synes man ikke på tv. Når man ikke er tynn synes man svært godt på tv. *opplyser*

Gammel 06-05-08, 21:12   #145
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lokal, forbigående vektøkning lokalisert til mageområdet?

Gammel 06-05-08, 21:23   #146
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange uker Beata? Hvor mange uker? Er spenningen knyttet opp mot mageboeren?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 21:35   #147
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Lokal, forbigående vektøkning lokalisert til mageområdet?

Forhåpentligvis forbigående ja

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor mange uker Beata? Hvor mange uker? Er spenningen knyttet opp mot mageboeren?

7 Spenningen er knyttet mot mageboer ja, som i sist sv.skap for 1 år siden ikke ville mer etter 7+4 uker.

Denne tråden tok en uventet retning! :ikke så oppmerksomhetssyk som det kan virke som altså:

Gammel 06-05-08, 21:39   #148
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer! Og krysser fingre i god SG ånd.

Gammel 06-05-08, 22:19   #149
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Siden det har fortsatt å komme innlegg som svar/kommentarer på mine vil jeg bare si dette:

Jeg skjønner ikke hvorfor noen tar min(e) kommentar(er) om en amerikansk skuespillers utseende personlig.

Jeg sier/skriver aldri noe for å såre noen, men når noen likevel blir såret ber jeg nå om unnskyldning for det!

Når noen på et nettforum kaller meg "dum" og "blond" og kommer med andre negativt ladede utsagn så tenker jeg at det må jeg tåle. Det er risikoen ved å uttale seg:ikke alle liker det man sier og det får man høre. Helt greit (ja til ytringsfrihet!), har ingen problemer med det.

Litt overrasket over intensiteten i kommentarene på innleggene mine i denne tråden sitter jeg igjen med dette spørsmålet: Er det mindre tillatt på FP å kommentere utseendet til en utenlandsk filmstjerne enn å kalle noen for blant annet dum og blond?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 22:32   #150
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror svært få blir direkte såret av de tåpelige kommentarene dine, vi påpeker bare det faktum at kommentarene dine om tynne kvinner er tåpelige.

Gammel 06-05-08, 22:33   #151
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Det var vel noe om at tynne kvinner ikke er ekte kvinner som folk reargerer på.
At du synes kvinner med runde former er penere er vel en annen sak, man å si at noen ikke er ekte kvinne blir drøyt.

Gammel 06-05-08, 22:43   #152
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror svært få blir direkte såret av de tåpelige kommentarene dine, vi påpeker bare det faktum at kommentarene dine om tynne kvinner er tåpelige.

Jeg har sagt at jeg synes fyldige kvinner ser fine ut, ikke noe om at tynne/slanke ikke er det. Og det er selvsagt mange ting som gjør om man ser bra ut eller ikke.

Gammel 06-05-08, 22:46   #153
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var vel noe om at tynne kvinner ikke er ekte kvinner som folk reargerer på.
At du synes kvinner med runde former er penere er vel en annen sak, man å si at noen ikke er ekte kvinne blir drøyt.

"En ordentlig kvinne" er et uttrykk. I dag har jeg vært ordentlig husmor, f.eks. Det gjør ikke dem som har brukt tiden sin på jobb eller andre steder til ikke-ordentlige, hvis det er noe negativt i andres øyne.

Gammel 06-05-08, 22:56   #154
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

"En ordentlig kvinne" er et uttrykk. I dag har jeg vært ordentlig husmor, f.eks. Det gjør ikke dem som har brukt tiden sin på jobb eller andre steder til ikke-ordentlige, hvis det er noe negativt i andres øyne.

Det var da en usedvanlig dårlig bortforklaring. Selvsagt vil en som ikke bruker tid på husarbeid være en dårlig husmor sammenlignet med en som gjør husarbeid hele dagen, men en kvinne er da like "ordentlig" uansett hvilken kroppsfasong hun har.

Gammel 06-05-08, 23:36   #155
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaller gjerne andres utsagn både blånne og domme hvis det er akkurat det de er. Så må alle andre få kalle mine utsagn domme. Hvilket dere jo gjør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 00:58   #156
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det for de fleste kvinner er viktigere å være kvinne enn å være husmor. *teskje*

Gammel 07-05-08, 08:08   #157
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er klart noen som bruker mye tid og krefter på husmoraktiviteter er en ordentlig husmor, mens de som ikke gjør det, ikke er ordentlige husmødre. Det er ikke noe problem for meg å gå med på at jeg ikke er noen ordentlig husmor. Men hva i all verden mener du "en ordentlig kvinne" betyr, hvis det ikke betyr noe i retning av "en ekte kvinne" eller "en kvinne som er slik kvinner skal være"?

Jeg tror den eneste grunnen til at du fikk så mye pes, var at du svarte "ja" på spørsmålet om tynne kvinner ikke er ordentlige kvinner. Det har veldig lite med din mening om Teri Hatcher å gjøre, og veldig mye med å komme med sårende og generaliserende (og, ja, dumme) uttalelser om alle tynne kvinner.

Gammel 07-05-08, 08:23   #158
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Zol møter beinhard konkurranse her, altså.

Hold meg utenfor denne diskusjonen! Jeg har blitt seriøs og alvorlig tobarnsmor siden de ulykksalige spørreundersøkelsene i høst .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 15:52   #159
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er tobarnsmødre seriøse og alvorlige? Nå synes jeg du kan holde de sårende og generaliserende kommentarene for deg selv, zol.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 16:37   #160
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er tobarnsmødre seriøse og alvorlige? Nå synes jeg du kan holde de sårende og generaliserende kommentarene for deg selv, zol.

Er ikke ettbarnsmødre seriøse og alvorlige heller nå da? Vi er liksom bare opptatt av fjas og tull? Nå synes jeg du er ekskluderende, aC ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.