|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke
Ja, det er mulig det ligger noe i det. Jeg har faktisk ikke hatt lyst på røyk disse 9 dagene, så jeg har ikke fått testet det ut. Men jo, det er enklere å la det være når jeg har sagt at jeg har lyst på men ikke skal likevel.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg hadde en kontrolert/planlagt sprekk på lørdag. Drakk øl og tok et par røyk utpå kvelden. Men ikke noe problem å ikke røyke etterpå. Det var ikke sånn orgasmisk godt som jeg hadde trodd det skulle være.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg håper virkelig det der funket for deg altså! Det kan hende jeg fortsatt hadde vært festrøyker om det hadde gått, men begge gangene jeg sprakk var det på den måten der. Jeg kan jo bare ta en røyk, for jeg får jo ikke noe mer lyst på røyk etterpå. Jeg kan jo bare ta en til, for jeg får jo ikke noe mer lyst på røyk etterpå. Etter at jeg hadde gjort det der oftere og oftere - så var jeg i fella igjen. Cold turkey for me. Gåkke - og nå vil jeg ikke heller altså. Bare den smaken man får i munnen av røyk? Jeg brekker meg nesten når jeg tenker på det! |
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHvordan går det Kirsebær? Holder du ut? Skal jeg begynne å tenke på og lage kjole?
Selvsagt. En festrøyk i ny og ne er lov. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeFør eller siden går det nok med deg, Kirsebær, som det gikk med min far. Han sluttet å røyke 12 år før jeg giftet meg, men tok noen røyk i festlig lag når det passet seg sånn. Åh som han gledet seg til bryllupet mitt, for da skulle han røyke.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJa, jeg tror ikke jeg kan være fast festrøyker. Eller fast Nå-drikker-jeg-øl-så-nå-kan-jeg-røyke-røyker.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeDen beste regelen er "Jeg er sjefen, og gidder ikke la meg styre av en giftpinne, som får meg til å se grå og fæl ut, og stinke som en dass" Det er regelen sin det! |
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#14 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeJeg sluttet aldri å røyke, jeg bare utsatte den. Utsatte den til etter frokost, men jeg klarer å vente til etter lunsj, til etter jeg hadde ryddet, til etter middag for da smaker den ekstra godt, skal bare ta av bordet først, kan vente til i kveld for da sover jeg godt, men nå har jeg holdt meg en hel dag, jeg kan vente til i morra, da kan jeg ta en med god samvittighet. Så påan igjen. Jeg har utsatt å røyke i mange år nå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#16 |
|
godt brukt
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeHøres veldig fornuftig ut. Og jo mer du tyter om dette her, jo mindre får du lyst på røyk. Så denne tråden må du bare la bli lang. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeUrk.
|
|
|
#18 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeUtsette det, ja!!!! Det er jo akkurat det jeg gjør. Jeg utsetter den. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Noe sier meg at du uansett aldri vil stå på døra mi og ølkomanderer meg, så jeg mistet liksom litt Mausermotivasjonen.
Thank you
|
|
|
#20 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røykeBra jobbet kirsebær!
|
![]() |
|
|