|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Audacious
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg TULLET i en PM til en jeg trodde jeg hadde en åpen og fin tone med, det var ment som en SPØK med en oppfordring om å gå inn i tråden igjen ettersom ny informasjon om barnets opphav og oppdragelse hadde fremkommet, og jeg HAR sendt ny PM og forklart at det var en spøk og beklaget at det ble oppfattet som noe annet.
![]() |
#142 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJøss ... Jeg tror jeg hadde ledd om jeg hadde fått en slik PM, spesielt av en person som Acsa. Jeg hadde aldri tenkt på det som seriøse trusler, nå ble jeg litt sjokkert?
![]() |
#143 |
Audacious
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
1) Barnet som pratet med aC vet jeg ingenting om.
![]() |
#144 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#146 |
Audacious
|
Og det var reaksjonen som var intendert, dvs. en forsøk på å spøke bort den litt kronglete situasjonen at hun hadde omtalt et tilfeldig anonymt barn ikke spesielt pent, uten å vite at det faktisk var barnet til en hun har et hyggelig forhold til på nett.
![]() |
#147 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hm. Jeg kan strengt tatt ikke se at barnets opphav har mye med saken å gjøre all den tid det som ble poengtert i historien virket som om det var at de voksne som var tilstede syns dette var en ok ting å gjøre.
![]() |
#148 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnHehe.. Skal si det ble mye rot i denne diskusjonen. Men det ordner seg vel raskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Absolut ateist
|
De med drittunger innser sjelden selv at de har drittunger, det er jo derfor de har drittunger.
![]() |
#150 |
Audacious
|
En del av innleggene er blitt slettet. Men poenget var at det var ikke spesielt lett for ingling å svare på kritikken om barnets mangel på oppdragelse ettersom det ikke er hun som står for oppdragelsen, men meg og Ulvefar.
![]() |
#151 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJa, det er godt. For det er tydelig at du er for fullstendig blokkert til å skjønne noenting selv.
![]() |
#152 |
|
Å. Jeg leste innleggene da de ble postet, men tenkte at jeg ikke gad kommentere da det var nok andre som gjorde det.
![]() |
#153 |
|
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg grineler egentlig mest av at Acsa er snurt over at hun mener hun har blitt kalt dårlig mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Absolut ateist
|
Da irettesetter man gjerne like høylydt, slik at 1) folk forstår at man oppdrar ungene sine, 2) folk som føler seg støtt eller blir lei seg ser at man ikke aksepterer at de skal måtte føle seg slik og 3) gir ungen en følelse av at det er ugreit, ved at de må føle på nøyaktig det samme og dermed så husker de kanskje det litt bedre gang for gang.
![]() |
#156 |
|
Ja, det gjør man.
![]() |
#157 |
Absolut ateist
|
Selvsagt. Om ungene mine prøver seg på å sette seg på benken i busskuret når folk sitter der og damper, så får de beskjed om å la vær, siden det røykes der. Så ja, sånn sett lærer jeg ungene mine å holde seg unna røykere. Mens det røykes.
![]() |
#159 |
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#160 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg omgås mest ungdommer og deres foreldre, og jeg må si at det er stor forskjell på de foreldrene som humrer og irettesetter når poden har gått over streken og de som irettesetter med alvor bak. De siste liker jeg nok best. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|