Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sier ringetonen om folk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 15:43   #141
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva sier ringetonen om folk?

Har "Tigergutts tema" frå Egners Ole Brumm-opplesing
Før det hadde eg "Mana-manah - do-doo, do-dodo..."

Gammel 08-07-10, 14:51   #142
iana
safariqueen

iana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Twin peaks theme.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:01   #143
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har favorittlåten min: There is a light that never goes out med The Smiths.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:04   #144
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den som er standard på iPhone. Kjedelig og giddalaus.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:02   #145
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

På iPhonen har jeg en av de standardlydene, for jeg får ikke itl å legge inn noe annet.

På "feriemobilen" har jeg "Sultans of swing" med Dire Straits fordi det er en herlig låt.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:24   #146
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Som ringelyd har jeg Viva la vida med coldplay. Hatt den lenge, og måtte bare ta den igjen da jeg kjøpte ny telefon nå. Er min lyd det, liksom.

Til vekkeklokkelyd så har jeg Gabriellas song med Helen Sjøholm. Nydelig sang å våkne til.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:39   #147
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva ringetonevalget sier om folk, har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg blir alltid overraska når noen (under 60) har Nokia Tune.

På jobbtelefonen har jeg den fordi jeg ikke gidder bytte. Tror jrg har byttet til en annen standard på privaten.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:46   #148
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Mener ringevolumet forteller mer enn ringetone. :irritert på kollegaer med vannvittig høy ringetone:

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 01:04   #149
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en gammeldags ring-ring-lyd. Jeg er såpass surrete innimellom, så om jeg har en melodi som ringetone, så er det ikke alltid jeg registrerer at det er telefonen som ringer, og ikke radion som spiller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.