|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Surre syns jeg er morsom og den avataren må jeg stadig le litt av.... den ser litt surre ut, men om surre står for surrete vet jeg ikke |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?De fineste puppene er jaffal mine. Det er jo jeg som har definert fp-standarden for vakre pupper. |
|
|
|
#5 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Håpar ikkje de har gløymt meg....
|
|
|
|
#10 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Husker ikke hvem som hadde den, men jeg lo litt av den derre strikke-vagina-avataren... :enkel:
|
|
|
|
#12 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg er hverken kul eller morsom |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Jeg er så kul at jeg har ignorert denne tråden fullstendig og bryr meg slett ikke noe om at jeg ikke er nevnt. Jeg har til og med dobbeltsjekket! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?
Det var et øyeblikk her jeg lurte på hva som var så stas med å skumlese.
Var ikke det Søster? Og hvor er hun nå?
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?
Lagre avataren din på den maskinen du bruker nå (høyreklikk-lagre osv.osv.), så kan du bytte. :løsningsorientert: |
|
|
|
#20 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?Min avatar er kanskje ikke så kul, men heller festlig? Eller hva?
|
![]() |
|
|