|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Fredning" av bildetråder
Ja, det ER det. Er er MENT stygt. Jeg ØNSKET at det skulle bli oppfattet stygt! Herregud da mennesker, tror dere virkelig at jeg trenger å bli FORKLART hva jeg selv skriver?
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Det vi prøver å si Sitron er at det er ikke OK at du skriver slikt.
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Nå måtte jeg nesten le høyt.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Fredning" av bildetråderFordi jeg mener at enkelte mennesker på grunnlag av psyke holdninger ikke burde fått barn? Da går jeg gjerne over streken, for den meningen står jeg vet. Ekstremister bør aldri få barn som de kan videreføre skadelige holdninger til. DA snakker vi om indoktrinering da.
|
|
|
#6 |
|
Ustabil
|
Huff da, og så du da, Sitron, som var så rask til å skrike opp om "ufinhet". Merkelig vesen, du. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Fredning" av bildetråderDet er til nød greit å si at en type mennesker ikke burde fått barn, selv om jeg mener at man stort sett er ute og sykler da også. Men det er ikke greit å si at man skulle ønske to høyst levende barn ufødte fordi du har et annet syn på religion og folkeskikk.
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Enig.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Uten å ta side, så var vel ikke akkurat kommentaren til Bina i forkant særlig koselig den heller...
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Fredning" av bildetråderDette er ikke en bildetråd og du stiller deg lagelig til for hogg.
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Neida. Jeg har flyttet ut av glasshuset for lenge siden. Det ble så stress med alle skårene som spratt hele tiden.
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: "Fredning" av bildetråderJeg synes det er trist å lese at du er så uopplyst, bina.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 23-03-07 kl 15:59. Årsak: Stygg skrivefeil... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Fredning" av bildetråderJeg blir fornærmet over kosemosing. Jeg går da ikke rundt og klager av den grunn.
|
|
|
#19 |
|
Ustabil
|
Ikke at det egentlig er min sak, men han er også muslim nå? Da er han jo definitivt ikke medlem av JV lengre. At han ikke er utstøtt av familien er jo veldig bra. Men da vet jo sikkert både du og han også at utstøtelse forekommer, og i de tilfeller det skjer ligger det ofte ganske alvorlige ting bak, og konsekvensene for den det gjelder og vedkommendes familie er ofte store. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: "Fredning" av bildetråderHvis JV ikke vil at barna skal ha venner utenfor religionen, lurer jeg fælt på hvorfor jeg er barndomsvenn med hvertfall seks, sju vitner. Alle fra ulike familier.
|
![]() |
|
|