Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du blitt kalt "pen" noen gang?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang?
ja, flere ganger 193 86,16%
ja, en gang eller to 16 7,14%
nei, og det bryr meg heller ikke 4 1,79%
nei, og det er faktisk litt sårt 7 3,13%
ostepølse 4 1,79%
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 19:38   #161
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

"Ikke alminnelig" blir liksom litt ... understatement, når man ser på avataren.

Du må innrømme at jeg har the certain something

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 00:15   #162
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Min mor sier det ofte

Mannen bruker andre ord.

Pen er egentlig ikke særlig mye brukt i min dialekt, men folk har da formidlet at jeg ser bra ut. Teller det?

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 11-09-12 kl 00:24.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 00:47   #163
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig så sa mr che at jeg så ut som en engel første gang han så meg.

Gammel 11-09-12, 08:37   #164
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nåmmin.

Sa han det da, eller senere?

Gammel 11-09-12, 10:41   #165
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nåmmin.

Sa han det da, eller senere?

Han sa det senere - ellers har han jo bare vært sleezy

Men jeg sto som "st.*navnet mitt*" på telefonen hans lenge. (kanskje fortsatt også?)

Gammel 11-09-12, 11:42   #166
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig så sa mr che at jeg så ut som en engel første gang han så meg.

Fine mannen.

Gammel 11-09-12, 13:45   #167
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble i en kommentar her inne påstått at jeg hadde et "pent møblert tryne", teller det?

Gammel 11-09-12, 13:50   #168
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I 20-årene brukte jeg ikke mascara en gang.

Jeg gjør det fremdeles ikke. Er det grunnen til at jeg ikke får komplimenter?

Gammel 11-09-12, 13:54   #169
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes veldig mange er vel så pene, om ikke penere, uten sminke, og jobber selv med meg selv for å gå ut uten sminke oftere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 14:02   #170
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes veldig mange er vel så pene, om ikke penere, uten sminke

Pøsj, lett å si for en som ikke er velsignet med lyse øyenvipper fra naturens side.

Gammel 11-09-12, 14:07   #171
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Pøsj, lett å si for en som ikke er velsignet med lyse øyenvipper fra naturens side.

Jeg skrev vel ikke bare om meg?

Gammel 11-09-12, 14:09   #172
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skrev vel ikke bare om meg?

Nei da, nei da, selvfølgelig ikke, men jeg tenkte at det kanskje var en ting som var lett å "glemme" når man ikke har problemet sjøl - i alle fall kan slikt rett som det er skje med meg. Jeg tror i alle fall ingen ved sine fulle fem ville mene at jeg, f.eks., er penere uten maskara/fargede vipper enn med, men det kan jo godt hende jeg tar feil.

Gammel 11-09-12, 14:13   #173
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei da, nei da, selvfølgelig ikke, men jeg tenkte at det kanskje var en ting som var lett å "glemme" når man ikke har problemet sjøl - i alle fall kan slikt rett som det er skje med meg. Jeg tror i alle fall ingen ved sine fulle fem ville mene at jeg, f.eks., er penere uten maskara/fargede vipper enn med, men det kan jo godt hende jeg tar feil.

Vel. Jeg synes ofte at lyse vipper er penest naturell, sånn til hverdagslig bruk.

Det forhindrer dog ikke at jeg selv stort sett alltid har på mascara og eyeliner selv om jeg er mørk. Det er noe med å få på krigsmalingen og masken. Jeg føler meg mye mer sårbar uten sminke. Bare tull.

Gammel 11-09-12, 14:27   #174
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle tror jeg er syk om jeg dropper mascara iallefall.
Jeg har helt lyse, og ser grusomt sliten og trøtt ut uten mascara. Men sånn til hverdags er det kun det jeg bruker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 15:25   #175
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg har helt lyse bryn og vipper. Jeg ser og at jeg ser veldig "ren" eller mild ut uten sminke. Jeg føler meg ikke vel, men det er jo en annen sak.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.